اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شفت خبر داد

اشتغال بیش از هزار نفر در شفت

خبرگزاری فارس: فرماندار شفت از اشتغال ‌هزار و 400 نفر در این شهرستان در سال جاری خبر داد.

اشتغال بیش از هزار نفر در شفت

به گزارش خبرگزاری فارس از شفت، جواد شفیعی‌ثابت ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری این شهرستان آخرین روند مراحل تحقق اهداف اشتغال و سرمایه‌گذاری را با حضور رؤسای دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها مورد بررسی قرار داد.

وی اظهار کرد: در سال جاری سرمایه‌گذاری‌های بسیار خوبی به ویژه در بخش توسعه کشاورزی و خود اشتغالی در شفت صورت گرفته که برخی از آن ها به نتیجه مطلوب رسیده است.

فرماندار شفت با تشریح روند این اقدام‌ها اضافه کرد: امسال در مجموع حدود 16 میلیارد تومان از طریق صندوق مهر امام رضا (ع)، جهاد کشاورزی، بنیاد شهید، کمیته امداد، بهزیستی، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و میراث فرهنگی شفت به منظور ایجاد اشتغال و مجموعه‌های تولیدی به متقاضیان پرداخت شد و نظارت لازم صورت گرفت.

وی پرداخت تسهیلات مذکور را موجب اشتغال‌زایی برای ‌هزار و 456 نفر دانست و تصریح کرد: این میزان اشتغال در سامانه رصد شده است.

شفیعی‌ثابت خاطرنشان کرد: تا پایان امسال بخش دیگری از روند اشتغال ایجاد شده در سامانه رصد توسط دستگاه‌ها پس از ارزیابی نتایج کار و تولید ثبت شده است و پیش‌بینی می‌شود رقم ایجاد اشتغال شهرستان در سال جاری به دو هزار و 600 شغل برسد.

وی با قدردانی از بانک‌های عامل به ویژه بانک کشاورزی اضافه کرد: بانک‌های ملی، صادرات، مسکن، ملت و تجارت نیز در این زمینه همکاری داشته‌اند که باید با تلاش بیشتر در هفته‌های آینده درصد تحقق پرداخت تسهیلات را به بالاترین میزان برسانند.

فرماندار شفت با بیان اینکه هدف‌گذاری ما در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در شهرستان شفت ارتقای شاخص‌های تولیدات کشاورزی و خدمات وابسته به آن بوده است، خاطرنشان کرد: تلاش کردیم پرورش نوغان و ماهی در شهرستان شفت دو برابر شود و تولید مرغ را به 70 هزار تن و عسل را به چهار هزار تن برسانیم؛ همچنین افزایش دام و طیور و شیر داشته باشیم.

وی افتتاح برخی از پروژه‌ها در دهه فجر را نوید روزهای خوبی در شفت نامید و یادآور شد: تلاش‌های تمام مدیران و بانک‌ها باید در هفته‌های اخیر مضاعف شود تا ارزیابی‌ها تکمیل و اطلاعات در سامانه رصد ورود یابد.

شفیعی‌ثابت با تصریح بر اینکه بقیه تسهیلات نیز باید به سرعت جذب شود، گفت: گزارش کمی و کیفی از عملکرد سال 91 باید در این بخش تهیه شود.

وی از ایجاد سه مجموعه تولیدی جدید در شهر صنعتی شفت با اشتغال 28 نفر در 9 ماه گذشته خبر داد.

انتهای پیام/84001/ز20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول