اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور برخی مسئولان

فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان چناران معرفی شد

خبرگزاری فارس: با حضور فرماندار شهرستان، امامان جمعه چناران و گلمکان و مسئولین انتظامی و نظامی استان، سرهنگ قربان صنعتی به عنوان فرماندهی نیروی انتظامی این شهرستان معرفی شد.

فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان چناران معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، سردار اسفندیاری، جانشین ستاد فرماندهی نیروی انتظامی خراسان رضوی در این مراسم اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مقدمه‎ای برای دولت کریمه امام زمان(عج) است و ایران اسلامی کشور اهل بیت بوده و باید قدردان این کشور و نظام بود.

وی افزود: آنچه در خاورمیانه اتفاق می‎افتد اعتقادی است که مردم آن مناطق به آموزه‎های دینی و اسلامی پیدا کرده‎اند و این بدان منظور است که انقلاب اسلامی به دنیا صادر شده و آنان از نظام و انقلاب ایران الگوبرداری می‎کنند.

وی ادامه داد: امروز مردم ایران پایدار، هم پا و گوش به فرمان ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب هستند و فرامین رهبر معظم انقلاب را سر لوحه برنامه‎های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و ... قرار می‎دهند.

اسفندیاری بیان داشت: آنچه در بیرون کشور از جمهوری اسلامی داریم نگاهی مطلوب است و هر جای دنیا آثاری از ایران وجود دارد، به برکت نظام و انقلاب اسلامی و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری است.

وی افزود: امنیت یک موضوع مهم در دنیا است و ایران با وجود تمام محدودیت‎ها، امنیتی مطلوب در سطح جهان دارد که علت آن جان برکفی و ایثارگری‎های نیروهای نظامی و انتظامی و همکاری مردم است.

جانشین ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان ادامه داد: مدیران شهرستان کمک نیروی انتظامی باشند و برای تاثیرگذاری و خدمات بهتر همکاری کنند.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی لبه جلوی مقابله است و مجموعه سپاه، بسیج و ارتش نیز در کنار ما هستند و امنیت و عزت کشور مرهون همکاری همه است.

در این مراسم از زحمات سرهنگ جواد اصغری، فرماندهی سابق نیروی انتظامی چناران تقدیر و سرهنگ قربان صنعتی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان چناران از سوی فرمانده ناجا جمهوری اسلامی ایران معرفی و منصوب گردید.

انتهای پیام/70005/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول