اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

نخستین یادواره شهدای نیروی انتظامی در سرباز برگزار شد

خبرگزاری فارس: با حضور مسئولان شهرستان سرباز، نخستین یادواره شهدای نیروی انتظامی در این شهر برگزار شد.

نخستین یادواره شهدای نیروی انتظامی در سرباز برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سرباز، امام جمعه سرباز پیش از ظهر امروز در مراسم نخستین یادواره شهدای نیروی انتظامی اظهار داشت: این یادواره اولین یادواره‌ای است که از طریق نیروی انتظامی برای بزرگداشت مقام شهدا در سطح شهرستان سرباز برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام علی‌اصغر کمالی‌پور افزود: ما آسایش و امنیت امروز ایران اسلامی را مرهون خون پاک شهیدان هستیم بنابراین وظیفه ما این است که در راه اهداف و آرمان‌های آنان گام برداریم.

وی ادامه داد: امنیت حاصل در جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهیدان است که جان خود را در راه حفظ آب، خاک و امنیت این مرز و بوم فدا کردند.

امام جمعه سرباز یادآور شد: شهادت یک هدیه الهی است و امنیت در سایه تلاش بی‌دریغ شهدا و ایثارگران به بار نشسته است و وظیفه ما در ادامه دادن راه سرخ شهیدان و زنده نگه‌داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه امری ضروری است.

احمدرضا ریگی فرماندار و غلامرضا افشاری فرماندهی انتظامی شهرستان سرباز نیز در این مراسم با اشاره به اینکه ما هرچه داریم از برکت خون شهدا است اظهار داشتند: هدف از برگزاری این یادواره، ادای دین و احترام به مقام رفیع و والای این سلحشوران و حماسه سازان راه امنیت و آرامش مردم است.

یادواره شهدای نیروی انتظامی با حضور معتمدان و ریش سفیدان این شهرستان در فرماندهی انتظامی بخش سرباز کلات برگزار شد و همچنین با حضور معتمدان برای رفاه کارکنان نیروی انتظامی پارکی به وسعت 1000 متر مزین به نام شهید «یارمحمدی» یکی از شهدای این فرماندهی افتتاح شد.

انتهای پیام/75004/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول