اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد نخبگان یزد:

نیروی انتظامی از نخبگان یزد حمایت می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد نخبگان یزد گفت: بر اساس تفاهم‌نامه امضاء شده میان بنیاد نخبگان و نیروی انتظامی، این نهاد از نخبگان استان حمایت خواهد کرد.

نیروی انتظامی از نخبگان یزد حمایت می‌کند

حبیب زارع امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد با اعلام خبر حمایت نیروی انتظامی از نخبگان اظهار داشت: بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده بین دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی یزد و بنیاد نخبگان یزد، این دفتر از نخبگان و استعدادهای درخشان به صورت مالی و کسر خدمت حمایت خواهد کرد.

وی با برشمردن برخی از این حمایت‌ها عنوان کرد: نیروی انتظامی از پایان‌نامه‌های دانشجویی ارشد و رساله دکترا در حوزه مطالعات ویژه، خانواده و امنیت حمایت می‌کند.

زارع ادامه داد: این حمایت همچنین شامل طرح‌های تحقیقاتی، آثار تالیفی و ترجمه اساتید و نخبگان در حوزه «خانواده و امنیت»، پژوهش‌های مرتبط با جغرافیای استان قابل استفاده برای پلیس، طرح‌های صنعتی و کاربردی و هدایت آنها به سازمان تحقیقات و مطالعات ناجا است.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت در چاپ آثار تالیفی و ترجمه اساتید و نخبگان مربوط به مطالعات ویژه پلیس استان، چاپ مقالات اساتید، نخبگان و پژوهشگران همکار در فصلنامه دانش انتظامی یزد و ... از دیگر موارد حمایتی از سوی نیروی انتظامی است.

زارع یادآور شد: نخبگان و استعدادهای برتر واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به بنیاد نخبگان یزد واقع در بلوار دانشجو از تسهیلات یاد شده بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/2464/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول