اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سردشت تاکید کرد

اجرایی شدن مصوبات شورای فرهنگ عمومی سردشت

خبرگزاری فارس: امام جمعه سردشت گفت: مصوبات شورای فرهنگ عمومی سردشت باید بیشتر مورد توجه قرار گرفته و اجرایی شوند.

اجرایی شدن مصوبات شورای فرهنگ عمومی سردشت

به گزارش خبرگزاری فارس از سردشت ماموستا سلام امینی صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی سردشت که در سالن جلسات فرمانداری این شهر با حضور معاون فرماندار، امام جمعه سردشت و رؤسای ادارات عضو شورای فرهنگ عمومی سردشت برگزار شد، ضمن تاکید بر اجرایی شدن مصوبات شورای فرهنگ عمومی این شهر،‌ اظهار داشت: موضوعاتی که در شورای فرهنگ عمومی سردشت مورد بحث و بررسی و تصویب قرار می‌گیرند از موضوعات اساسی و مورد نیاز هستند که توجه به عملیاتی شدن آن‌ها از موضوعاتی است که باید توسط تک تک اعضای این شورا مورد توجه قرار گیرند.

وی با تاکید بر همکاری هر چه بیش‌تر اعضای این شورا تصریح کرد: اعضای شورای فرهنگ عمومی این شهرستان به منظور عملیاتی شدن مصوبات این شورا لازم است تا همکاری تنگاتنگی با هم داشته باشند.

امینی با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در این شهرستان برای مردم، افزود: برای اینکه روحیه مردم انقلابی این شهرستان روز به روز تقویت شود لازم است تا در شهر برنامه‌های متنوع فرهنگی که زمینه‌ساز ایجاد فرهنگ‌های درست و اسلامی می‌شود اجرایی شوند.

وی با بیان اینکه باید از سطح مدارس به این موضوعات توجه کنیم، اعلام کرد: شورای فرهنگ عمومی شهرستان می‌تواند در حوزه‌هایی که مطرح است برای جوانان و نوجوانان برنامه‌های بیش‌تری در راستای فرهنگ‌سازی و نهادینه‌سازی برخی فرهنگ‌های درست گام‌های بلند‌تری بردارد.

انتهای پیام/61001/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول