اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد مازندران:

سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی ساری تئاتر شهر می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: با بازدید نمایندگان اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از مجتمع فرهنگی ـ هنری ساری، روند تصویب طرح تأسیس تئاتر شهر در مرکز مازندران آغاز شد.

سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی ساری تئاتر شهر می‌شود

عباسعلی ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: بر اساس دستورالعمل معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مهرماه سال‌جاری، طرح تبدیل سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی ـ هنری ساری به پلاتوی حرفه‌ای تئاتر با عنوان «تئاتر شهر مرکز استان» از سوی واحد هنرهای نمایشی این اداره کل تدوین و به اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام شد. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: پس از رایزنی‌ها و پیگیری‌های فراوان از سوی استان، برنامه بازدید از سالن توسط مهدی شفیعی معاون اداری و مالی و وحید لک مدیر امور استان‌های اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در روز شنبه 28 بهمن با حضور معاون اداری و مالی، رئیس اداره امور هنری، کارشناس مسئول هنرهای نمایشی و کارشناس حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و همراهی نماینده انجمن هنرهای نمایشی استان انجام شده و روند تصویب طرح تأسیس تئاتر شهر در مرکز استان آغاز شده است.

وی با تأکید بر اهمیت اجرای این طرح مهم و ایجاد فضایی مطلوب برای هنرمندان تلاشگر تئاتر یادآور شد: با تأسیس و آغاز به کار «تئاتر شهر مرکز استان»، موقعیتی ویژه برای تئاتر استان مازندران به‌وجود آمده و با حمایت از فرهنگ با اجراهای عمومی و تربیت مخاطب حرفه‌ای تئاتر، شاهد اجراهای مستمر نمایشی در سالنی استاندارد و اختصاصی خواهیم بود.

انتهای پیام/2296/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول