اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جزیره خارک

هفتمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر کلید خورد

خبرگزاری فارس: لحظاتی قبل هفتمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان استان بوشهر در جزیره خارک آغاز شد.

هفتمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر کلید خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، در این جشنواره دو هزار و 37 شاعر آثار خود را به دبیرخانه هفتمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر ارسال کرده‌اند.

علاوه بر جزیره خارک، جشنواره شعر فجر در جزایر ابوموسی و قشم و مناطق دیگری از کشورمان برگزار و هفتم اسفندماه در مراسم اختتامیه، برترین‌های این جشنواره معرفی خواهند شد.

هم‌چنین شاعرانی از 15 کشور نیز در این جشنواره حضور خواهند داشت.

مراسم افتتاحیه هفتمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر عصر امروز در سینما صدف جزیره خارک برگزار می‌شود و علاوه بر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، فریدون حسنوند استاندار بوشهر و سید پیروز موسوی مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران در مراسم افتتاحیه سخنرانی خواهند کرد.

عصر امروز پس از ورود وزیر ارشاد به فرودگاه خارک و استقبال استاندار و مسئولان استان بوشهر از وی، شرکت‌کنندگان در جشنواره شعر فجر به محل یادمان شهدای گمنام خارک رفتند و به مقام شامخ شهدای گمنام ادای احترام کردند.

هم‌چنین اعضا مذکور به گلزار شهدای خارک و بقعه میرمحمد حنفیه از آثار باستانی جزیره خارک رفتند.

پخش تیزر جشنواره، سخنرانی استاندار بوشهر، کلیپ جشنواره، شعر خوانی محدثی خراسانی، علی هوشمند و شش تن از شاعران حاضر در این جشنواره از برنامه‌های این مراسم است.

هم‌چنین در این مراسم از خانواده خلیل عمرانی شاعر فقید معاصر و اهل استان بوشهر نیز تجلیل خواهد شد.

مراسم افتتاحیه هفتمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر در نهایت با سخنرانی سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به کار خود پایان خواهد داد.

انتهای پیام/66006/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول