اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هفتمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر خبر داد

رقابت 2037 شاعر در جشنواره شعر فجر

خبرگزاری فارس: دبیر هفتمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر از رقابت 2037 شاعر در این جشنواره خبر داد.

رقابت 2037 شاعر در جشنواره شعر فجر

رضا حمیدی دقایق پیش در بدو ورود به جزیره خارک محل برگزاری مراسم افتتاحیه هفتمین جشنواره شعر فجر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: دو هزار و 37 شاعر کار خود را به دبیرخانه هفتمین جشنواره شعر فجر ارسال کردند.

وی ادامه داد: این جشنواره در شش بخش شامل کلاسیک و سنتی، نیمایی و سپید، سرود و ترانه، کودک و نوجوان، نقد و پژوهش و بخش ویژه پیامبر (ص) برگزار می‌شود.

دبیر هفتمین جشنواره شعر فجر خاطرنشان کرد: داوری جشنواره از دوشنبه آغاز شده و داوری دور مقدماتی به اتمام رسیده و نتایج آن هفته آینده اعلام و برترین‌ها در هفت اسفندماه معرفی می‌شود.

حمیدی با بیان اینکه امسال شاعر مردمی هم تجلیل می‌شود، تصریح کرد: در همین ارتباط نظرسنجی‌ها از مردم آغاز شده و در پایان، جشنواره پرمخاطب شاعر مردمی معرفی می‌شود.

وی با بیان اینکه در جشنواره امسال از حامیان شعر هم تجلیل  می‌شود، گفت: افتتاحیه هفتمین جشنواره شعر فجر عصر امروز در جزیره خارک با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

حمیدی یادآور شد: جشنواره شعر فجر در جزایر ابوموسی و قشم و هفت منطقه دیگر به مدت 21 روز برگزار می‌شود و شاعران اشعار خود را در مدارس، دانشگاه‌ها و فرهنگسراها ارائه می‌دهند.

لازم به ذکر است، هفتمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر تا دقایق دیگر در جزیره خارک با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز می‌شود.

انتهای پیام/66006/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول