اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی کرمان خبر داد

راه‌اندازی 3 شرکت صادرات سنگ کرمان در خارج از کشور

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت‌ شهرک‌های صنعتی استان کرمان گفت: انجمن سنگ کرمان در سه کشور شرکت با ماهیت آن کشورها افتتاح کرده و با مشارکتی که با قطر انجام داده‌ایم به راحتی می‌توانیم بازار سنگ خود را در آن جا حفظ کنیم.

راه‌اندازی 3 شرکت صادرات سنگ کرمان در خارج از کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حمید قاسم‌نژاد در نشست مشترک انجمن سنگ ایران و کرمان با اتاق بازرگانی اظهار داشت: انجمن سنگ ایران قبل از آموزش باید ساختار مشخصی را برای خود تبیین و این ساختار بتواند، ساختارهای استانی را تغذیه کند.

وی با اشاره به اینکه انجمن توسعه صادرات سنگ تزئینی استان کرمان دارای مدل سیستمی است، افزود: انجمن سنگ کرمان در ساختار خود شرکت‌های با ماهیت خارجی دارد به دلیل اینکه تجربه‌ای که خود ما روی یک‌سری از شرکت‌ها در خود استان داشته‌ایم این شرکت‌ها با افراد بومی آن کشورها مشارکت داشتند تا این منافع محقق نشود، نمی‌توانیم به راحتی بازاریابی کنیم.

قاسم‌نژاد گفت: شاید اکنون تجربه‌ای نداشته باشیم تا بازارها را فتح کنیم اما، با توجه به اینکه سنگ نوعی کالای منحصر به ‌فرد در کشور است، می‌توانیم موفقیت داشته باشیم و جای پای خود را باز کنیم و زمانی که بازار را به دست آوردیم، اصلاح ساختار و توسعه ساختاری که مورد نظر است، محقق می‌شود.

مدیرعامل شرکت‌ شهرک‌های صنعتی استان کرمان تصریح کرد: انجمن سنگ کرمان در سه کشور شرکت با ماهیت آن کشورها افتتاح کرده و ما با مشارکتی که با قطر انجام داده‌ایم به راحتی می‌توانیم بازار سنگ خود را در آن جا حفظ کنیم.

وی ابراز داشت: در حال حاضر ما نیاز داریم به کالای ترکیبی برای اینکه بازار محکم و بادوامی در اختیار داشته باشیم و همه مدل‌های سنگ در یک استان نیست و پیشنهاد کردیم.

قاسم‌نژاد بیان کرد: اگر تشکلی در کشور مدل برنامه‌ای آن موفق است، آن را انجمن ایران تقویت کند و توسعه دهد و آن فراگیری است و بقیه جاها الگوپذیر می‌شوند نسبت به الگویی که موفق بوده و هم می‌تواند، کارش را در سطح کشور توسعه دهد.

وی گفت: ما در شرکت شهرک‌های صنعتی در پایان‌نامه‌های تحصیلی، اردوها و تورهای بازدید داخلی و خارجی و در آموزش تنگاتنگ با انجمن سنگ کرمان کار می‌کنیم و آن چه منابع ملی در اختیار ما قرار می‌گیرد، جهت‌دار می‌کنیم که انجمن حداقل نتیجه بگیرد و اعتقاد داریم استان کرمان در بحث سنگ مزیتش مطلق است.

انتهای پیام/80018/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول