اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین:

جذب نیروی کار خارج از آبیک برای شهرک صنعتی کاسپین پذیرفته نیست

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین با اشاره به وجود شهرک صنعتی کاسپین واقع در محدوده شهرستان آبیک گفت: جذب نیروی کار در شهرک صنعتی کاسپین خارج از شهرستان آبیک پذیرفته نیست.

جذب نیروی کار خارج از آبیک برای شهرک صنعتی کاسپین پذیرفته نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، فردین بابایی در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان آبیک در سالن اجتماعات فرمانداری اظهار داشت: در ماده 80 محدودیتی برای جذب نیروی خارج از شهرستان آبیک ایجاد شده مگر اینکه مدیران واحدهای صنعتی شهرک کاسپین نیروی تخصصی و خاصی را نیاز داشته باشند و در شهرستان آبیک چنین نیرویی وجود نداشته باشد.

وی افزود: هدف از تشکیل کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری ایجاد اشتغال به طور مستقیم نیست بلکه باید مسئولان بسترهای لازم را برای ایجاد اشتغال در جامعه فراهم کنند.

این مسئول ادامه داد: ثبت تعداد اشتغال ایجاد شده از سوی مسئولان در سامانه رصد کارنامه‌ای برای دولت است که مسئولان دستگاه‌های اجرایی با وارد کردن مشخصات در سامانه رصد، حاصل زحمات و تلاش‌های خود را انعکاس می‌دهند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین بیان کرد: متأسفانه استان قزوین در بین 31 استان کشور در حوزه سامانه رصد، رتبه 27 را دارد که رتبه مطلوبی نیست ولی امیدواریم که این رتبه را در آینده نزدیک به رتبه قابل قبولی برسانیم.

بابایی اذعان داشت: استان قزوین می‌تواند به عنوان استان الگو، پویا و سرآمد در کشور مطرح باشد.

وی اضافه کرد: کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان آبیک در بین شهرستان‌های استان قزوین کارگروه برتر و فعالی است.

این مسئول بیان داشت: با خرد استراتژیک که برگرفته از چشم‌انداز آینده بوده و نیز خرد مالی که استفاده بهینه از امکانات و ظرفیت‌های لازم است باید با استفاده از کارخانجات مجازی از نیروی انسانی و منابع موجود در جامعه به نحو احسن استفاده کرد و با معطوف کردن نگاه‌ها به پیشرفت کشور از هدررفت منابع و سرمایه‌ها جلوگیری به عمل آورد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین تصریح کرد: 30 هزار عنوان شغل در دنیا وجود دارد که متأسفانه در کشور ما شناخته شده نیست.

بابایی اضافه کرد: باید با داشتن نقشه راه و استراتژیک لازم از ظرفیت‌های موجود در جامعه استفاده کرد چرا که اگر بسترهای لازم برای ایجاد فعالیت فراهم شود افراد جامعه می‌توانند به رشد و تعالی مناسبی دست یابند.

انتهای پیام/77006/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول