اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم:

واحد تولید نان سنتی به روش صنعتی افتتاح شد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از افتتاح یک واحد صنفی تولید نان سنتی به شیوه صنعتی و تولید انبوه در شهرک صنعتی شکوهیه قم خبر داد.

واحد تولید نان سنتی به روش صنعتی افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم، یونس عالی‌پور اظهار کرد: این نخستین باری است که چنین واحد تولید انبوه نان سنتی با توجه به ساختار پخت آن در یکی از شهرک‌های صنعتی استان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: این واحد روزانه می‌تواند بیش از 2 هزار 200 عدد نان سنتی با استفاده از دستگاه مدرن پخت نان با کیفیت بسیار مطلوب و سرعت بالا را برای مصرف صنعتگران شهرک تولید کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با تاکید به ضرورت ایجاد این قبیل واحدهای صنفی در فضاهای صنعتی بیان داشت: تاسیس این نانوایی سنتی برای تأمین مصارف کارگران کارخانجات و دسترسی آسان بسیار ضروری بود که به همت انجمن حمایت از زندانیان و دادستانی استان قم انجام پذیرفت.

وی ضمن ابراز خرسندی از واحد ایجاد شده و تقدیر از انجمن حمایت از زندانیان خاطرنشان کرد: تمام درآمد حاصل از تولید این واحد برای زندانیان آبرومندی صرف خواهد شد که به دلیل مشکلات مالی در زندان‌های استان قم به سر می‌برند و این کار بیشتر یک امر خداپسندانه برای تأمین معاش زندانیان آبرومند است.

انتهای پیام/2258/ت/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول