اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی فارس خبر داد

انهدام باند سارقان منازل در شیراز

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی فارس از شناسایی و دستگیری باند سارقان منازل در شیراز و کشف 16 سرقت از آنان خبر داد.

انهدام باند سارقان منازل در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس، سیروس حیدری اظهار داشت: یکی از شهروندان به ماموران کلانتری 26 رحمت شیراز مراجعه و اظهار کرد منزلش واقع در یکی از خیابان‌های جنوبی شیراز مورد سرقت قرار گرفته و یک گاوصندوق حاوی اسناد و مدارک و چک‌های مورد نظر به سرقت رفته است.

وی ادامه داد: پس از تشکیل پرونده و ارسال به اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی تحقیقات کارآگاهان در این مورد آغاز شد.

رئیس پلیس آگاهی فارس عنوان کرد: از آنجا که زمانی منزل این فرد مورد سرقت قرار می‌گیرد که فردی به‌نام «ر- م» با وی تماس و برای وصول تعدادی چک در سطح شهر قرار گذاشته و پس از خروج او از منزل، ‌سرقت انجام شده، ‌ماموران پس از انجام اقدامات لازم، ‌سه متهم را در این زمینه دستگیر کردند و تحقیقات از آنها آغاز شد.

‌حیدری افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد این سه متهم به‌نام‌های «ر- م»، «م – ح» و «م – ج» زمان سرقت با یک سواری سمند، درب منزل مالباخته مشاهده شده‌اند.

این مسئول گفت: ماموران با هماهنگی مقام قضایی از منزل متهمان دستگیر شده بازرسی و تعدادی از اسناد سرقت شده متعلق به مالباخته را کشف، اما آنها مدعی شدند اموال را پیش از این شاکی در اختیار آنها قرار داده است.

رئیس پلیس آگاهی فارس اضافه کرد: در ادامه پس از انجام تحقیقات از این سه نفر 16 سرقت منزل کشف، صحنه‌های جرم بازسازی و تعدادی از مالباختگان شناسایی شدند.

وی گفت: در بازرسی از منزل و مخفی‌گاه سارقان مقادیری اموال مسروقه شامل فرش، درهم، دینار، دستگاه بازی کامپیوتری و بدلیجات کشف و مورد شناسایی مالباختگان قرار گرفت.

حیدری با بیان اینکه سارقان گاوصندوق را که از در آخرین سرقت منزل، به سرقت برده در بیابان رها کرده بودند گفت: اموال مسروقه کشف شده به صاحبان آن مسترد و سارقان راهی زندان شدند.

براساس این گزارش همچنین در بازرسی ماموران انتظامی شهرستان مهر از یک کامیون، 2 هزار و 400 قوطی انواع نوشابه خارجی قاچاق کشف شد.

ماموران انتظامی شهرستان مهر هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک کامیون مظنون شدند و آن را متوقف کردند.

در بازرسی از خودرو 2 هزار و 400 قوطی انواع نوشابه قاچاق و 19 کیلوگرم چای خارجی قاچاق کشف شد. در این مورد راننده و سرنشین کامیون نیز دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/2448/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول