اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی فارس خبر داد

انهدام باند سارقان موتورسیکلت در شیراز

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی فارس از شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان موتورسیکلت در شیراز و کشف 12 موتورسیکلت سرقتی از آنان خبر داد.

انهدام باند سارقان موتورسیکلت در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس، سیروس حیدری اظهار داشت: پس از آنکه پرونده‌ای از کلانتری 12 فخرآباد شیراز با عنوان سرقت یک موتورسیکلت به پلیس آگاهی رسید،‌ تحقیقات ماموران در مورد شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان آغاز شد.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی به عمل آمده با ماموران انتظامی شهرستان شیراز، دو نفر مظنون به‌نام‌های «پ – م» و «الف – ش» توسط ماموران کلانتری 24 ابوذر دستگیر و برای انجام تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل شدند.

رئیس پلیس آگاهی فارس گفت: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد یکی از این دو متهم دارای یک سابقه کیفری است.

حیدری همچنین بیان کرد: در تحقیقات انجام شده ابتدا سرقت این موتورسیکلت و در ادامه 10 سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان شیراز با همدستی متهم دیگر کشف شد.

وی افزود: این دو سارق شش دستگاه از موتورسیکلت‌ها را به یک افغانی به‌نام «ع – س» و چهار دستگاه دیگر  را به شخصی به‌ نام «الف – غ» که دارای مغازه خرید ضایعات است فروخته بودند.

رئیس پلیس آگاهی فارس بیان کرد: صحنه‌های وقوع جرم بازسازی و 10 نفر از مالباختگان شناسائی و دو نفر مالخر به‌نام «الف – غ» و «م – الف» دستگیر شدند.

حیدری گفت: در بازرسی از مغازه خریداران اموال مسروقه یک تنه موتورسیکلت مسروقه و 300 کیلوگرم سیم مسی برق کشف و تمام متهمان با قرار قانونی راهی زندان شدند.

بر اساس این گزارش همچنین فرمانده انتظامی آباده از شناسایی و دستگیری اعضای باند سارق احشام و کشف 19 سرقت از آنها در آن شهرستان خبر داد.

محمد جنتی گفت: در پی وقوع چند سرقت احشام در اطراف شهرستان آباده شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی سارقان شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده گفت: این سارقان با استفاده از شیوه و شگرد ویژه، در گردنه‌ها و دست‌اندازها اقدام به سرقت از کامیون‌های عبوری حامل احشام می‌کردند.

جنتی افزود: در تحقیقات انجام شده از سارقان 19 سرقت احشام از آنها کشف و مشخص شد، احشام را در میدان دام یاسوج و نورآباد به فروش می‌رساندند.

وی در پایان گفت: تحقیقات از این سارقان برای کشف سرقت‌های احتمالی دیگر ادامه دارد.

انتهای پیام/ 2448/ج/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول