اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کلانتر 151 یافت‌آباد خبر داد

انهدام باند توزیع شیشه در یافت‌آباد

خبرگزاری فارس: کلانتر 151 یافت‌آباد از دستگیری چهار عضو باند توزیع مواد افیونی در این منطقه خبر داد.

انهدام باند توزیع شیشه در یافت‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به ‌نقل از روابط ‌عمومی پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، عطاءالله سینکایی از دستگیری چهار عضو باند توزیع مواد افیونی در منطقه یافت‌آباد طی یک عملیات ویژه پلیسی خبر داد و گفت: از متهمان مقادیر قابل توجه‌ای شیشه نیز کشف شده است.

کلانتر 151 یافت‌آباد با اشاره به انهدام باند توزیع مواد مخدر در خیابان زندیه محله یافت‌آباد به تشریح جزییات این عملیات پرداخت.

این مقام انتظامی در تشریح این خبر گفت: با شکایت تعدادی از شهروندان ساکن منطقه یافت‌آباد در ارتباط با اقدامات مجرمانه فردی در خصوص توزیع مواد مخدر در خیابان زندیه که منجر به سلب آسایش شهروندان به خاطر تجمع معتادان و اراذل و اوباش در این محل شده، اقدامات مأموران در این زمینه آغاز شد.

سینکایی ادامه داد: با انجام تحقیقات انجام شده در این زمینه مأموران دریافتند که این فرد به اتفاق هم‌دستان خود از توزیع کنندگان به‌نام مواد مخدر هستند که ضمن تهیه مواد از اطراف شهر تهران پس از بسته‌بندی به صورت خرده فروشی اقدام به فروش می‌کنند.

کلانتر 151 یافت‌آباد تأکید کرد: مأموران بعد از زیرنظر گرفتن محل‌های تردد سرکرده باند در یک عملیات غافلگیرانه موفق شدند متهم و سه همدستش که در حال خرده فروشی مواد بودند را دستگیر و در بازرسی از آنان بیش از 970 گرم شیشه که به صورت یک گرمی داخل پک‌های مخصوص بسته‌بندی شده بود، کشف کنند.

سینکایی تصریح کرد: متهمان پس از دستگیری بلافاصله به کلانتری منتقل و تحت بازجویی‌های فنی پلیسی قرار گرفتند که در خلال بازجویی‌های فنی مأموران دریافتند متهمان همگی از موادفروشان سابقه‌دار جنوب پایتخت هستند.

رئیس کلانتری 151 یافت آباد در پایان خاطرنشان کرد: مأموران متهمان را به ‌همراه مواد مکشوفه برای تحقیقات بیشتر در اختیار پایگاه پنجم پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ قرار دادند.

انتهای پیام/2462/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول