اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سلماس تاکید کرد

تعامل بیشتر اعضای ستاد تسهیلات نوروزی سلماس

خبرگزاری فارس: فرماندار سلماس گفت: اعضای ستاد تسهیلات نوروزی سلماس تعامل بیشتری در راستای پیشبرد اهداف این ستاد داشته باشند.

تعامل بیشتر اعضای ستاد تسهیلات نوروزی سلماس

به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس مرتضی نظری عصر امروز در اولین جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی سلماس که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهر برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به جاذبه‌های گردشگری و تاریخی شهرستان سلماس پیش‌بینی می‌شود امسال همچون سال‌های گذشته تعداد گردشگران رو به فزونی شود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در این شهر، تصریح کرد: باید از این ظرفیت‌ها در راستای جذب حداکثری گردشگر اقدامات لازم را انجام دهیم.

نظری با تاکید بر آمادگی کامل ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی این شهرستان، افزود: برای این منظور نیازمند برگزاری منظم جلسات این ستاد و برنامه‌ریزی دقیق در این زمینه هستیم.

وی با تاکید بر تعامل اعضای ستاد تسهیلات نوروزی سلماس، خاطرنشان کرد: هر چه تعامل بین دستگاه‌های عضو این ستاد بیش‌تر باشد شاهد اجرایی شدن هر چه بیش‌تر و بهتر اهداف ستاد تسهیلات نوروزی خواهیم بود.

ستاد تسهیلات نوروزی سلماس فعالیت رسمی خود را از اول اسفند ماه سال جاری در قالب 12 کمیته تخصصی برنامه‌های خود را اجرایی می‌کند.

انتهای پیام/61001/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول