اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی بستک عنوان کرد

آمادگی بستک برای استقبال از میهمانان نوروزی / جایگاه چشمه‌های آب‌گرم در جذب گردشگر

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی بستک با بیان اینکه این شهرستان آماده استقبال از میهمانان نوروزی است، گفت: آثار تاریخی و طبیعی بستک به ویژه چشمه‌های آب‌گرم ظرفیت مناسبی را در این راستا رقم زده است.

آمادگی بستک برای استقبال از میهمانان نوروزی / جایگاه چشمه‌های آب‌گرم در جذب گردشگر

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک عبدالرسول قنبری امروز در نشستی پیرامون آمادگی شهرستان برای تعطیلات نوروزی با اشاره به ظرفیت‌های بخش مرکزی در زمینه گردشگری اظهار کرد: بخش مرکزی به دلیل دارا بودن سه منطقه مهم آب درمانی در روستاهای فاریاب سنگویه، تدرویه و فتوییه فرصتی است برای میهمانان تا علاوه بر استفاده از چشم اندازهای موجود از آب گرم که خاصیت بسیار مهمی در رفع بیماری‌ها دارد استفاده کنند.

وی بر ضرورت آمادگی دهیاران در ارائه خدمات به میهمانان نوروزی تاکید کرد و افزود: شیوه نامه‌ای برای هماهنگی هر چه بهتر ارائه خدمات به میهمانان نوروزی به دهیاران ارسال شده و بر این اساس دهیاران بخش مرکزی از هم اکنون با آمادگی کامل به استقبال نوروز و میهمانان نوروزی می‌روند.

وی ادامه داد: با توجه به برخورداری بستک از منابع طبیعی و شرایط خاص اقلیمی به عنوان یکی از بهترین گزینه‌های سفر نوروزی، گردشگران می‌توانند علاوه بر بازدید از اماکن تاریخی، فرهنگی و جاذبه‌های گردشگری در این شهرستان با آداب و رسوم فرهنگی و اجتماعی این خطه از ایران اسلامی نیز آشنا شوند.

نماینده عالی دولت در بخش مرکزی بستک اضافه کرد: تمهیدات مختلفی در ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان و بخش مرکزی برای ورود میهمانان و گردشگران نوروزی اندیشیده شده تا شاهد جذب گردشگران بیشتری نسبت به سال گذشته به این بخش باشیم.

قنبری، تهیه بسته‌های فرهنگی برای توزیع بین مسافران، استقرار نیروهای انتظامی در محل کمپ مسافران نوروزی، زیباسازی بوستان‌های روستایی و مجتمع‌های تفریحی و گردشگری آب درمانی برای اسکان مسافران را از جمله اقدامات برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی ذکر کرد.

انتهای پیام/88006/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول