اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شهر ورنامخواست:

طرح استقبال از نوروز شهرداری ورنامخواست آغاز شد

خبرگزاری فارس: شهردار ورنامخواست گفت: همزمان با اجرای طرح استقبال از نوروز، اقدامات متنوعی در بخش خدمات شهری که ارتباط مستقیمی با زندگی روزمره شهروندان دارد صورت و یا در درست انجام می باشد.

طرح استقبال از نوروز شهرداری ورنامخواست آغاز شد

اردشیر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لنجان با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام آخر سال و تعطیلات نوروزی و حضور میهمانان و مسافران نوروزی در این شهر این طرح همچون سال‌های گذشته به منظور ارتقای کمی و کیفی خدمات شهری، ایجاد چهره‌ای مطلوب و فضای شاد از سیمای شهر، آماده سازی منطقه برای رفاه حال شهروندان، تلطیف سیمای بصری و استقبال از مسافران نوروزی آغاز شد.

وی تاکید کرد: در راستای اجرای این طرح نظافت و تنظیف خیابان‌ها و معابر اصلی و فرعی، رنگ آمیزی جداول، نرده‌ها، پایه تابلوهای ترافیکی، چراغ‌های روشنایی، رفیوژ میانی معابر جداول و همه المان‌ها و تاسیسات شهری، روشنایی بوستان‌ها و فضای سبز میادین از جمله این موارد اصلاحی است.

شهردار شهر ورنامخواست ادامه داد: همچنین رفع عیب و نقص چراغ‌ها و آب نماها، اصلاح تابلوهای ترافیکی و جهت‌نما و شست‌وشوی آنها، خط کشی معابر اصلی، لکه گیری و روکش آسفالت حفاری‌های سطح شهر، پاکسازی و زیباسازی پارک‌ها و بوستان‌ها و فضاهای سبز شهری و استقرار چادر راهنمای مسافران در ورودی شهر در حد اعتبارات موجود شهرداری انجام می‌شود.

وی گفت: چمن زنی بوستان‌ها و فضاهای سبز شهر، کودزنی و هرس درختان و فضاهای سبز، رنگ آمیزی جداول، چاپ گزارش عملکرد یکساله شهرداری و نقشه راهنمای شهر برای توزیع در میان مسافران نوروزی از دیگر اقدامات شهرداری ورنامخواست در آستانه سال جدید است.

به گزارش فارس، شهرداری ورنامخواست با برنامه ریزی منسجم و با بسیج تمامی امکانات، تجهیزات و نیروهای حوزه خدمات شهری و سایر حوزه‌ها با اجرای طرح استقبال از بهار به پیشواز سال نو می‌رود.

انتهای پیام/63013/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول