اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد هندیجان مطرح کرد

برگزاری سومین کنگره شعر ملی خلیج فارس در هندیجان/ تاکنون 500 اثر به دبیرخانه رسیده است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان گفت: سومین کنگره ملی شعر خلیج فارس اردیبهشت 92 در دو بخش ویژه (خلیج فارس/ فارسی و عربی) و آزاد (فارسی) و هر کدام از بخش‌ها در دو قالب سپید و کلاسیک برگزار خواهد شد.

برگزاری سومین کنگره شعر ملی خلیج فارس در هندیجان/ تاکنون 500 اثر به دبیرخانه رسیده است

سیدعارف مهدی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار داشت: سومین کنگره ملی شعر خلیج فارس اردیبهشت‌ماه 92 در دو بخش ویژه (خلیج فارس/ فارسی و عربی) و آزاد (فارسی) و هرکدام از بخش‌ها در دو قالب سپید و کلاسیک برگزار خواهد شد.

*مهلت و آدرس ارسال آثار

وی با بیان اینکه تاکنون 500 اثر از 100 شاعر به دبیرخانه سومین کنگره ملی شعر خلیج فارس رسیده است، ادامه داد: هنرمندان با ذوق در عرصه شعر می‌توانند آثار خود را تا 29 اسفندماه به صورت تایپ شده در یک طرف برگه A4 به یکی از طرق: آدرس ایمیل دبیرخانه ershadhendijan@gmail.com، شماره فاکس 06524220516- 06524220492 یا آدرس پستی هندیجان ـ خیابان امام حسین (ع) مجتمع فرهنگی هنری خلیج فارس ارسال و در کنگره شرکت کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان در سومین کنگره ملی شعر خلیج فارس همچنین می‌توانند به وبلاگ اطلاع‌رسانی این اداره به آدرس www.khalijefars3.blogfa.com مراجعه و از دریافت اثر خود توسط دبیرخانه کنگره اطمینان حاصل کنند.

*شماره تماس و پیامک

وی در ادامه با اشاره به تلاش در راستای هرچه بهتر برگزار شدن سومین کنگره ملی شعر خلیج فارس تصریح کرد: سامانه پیام کوتاه این اداره به شماره 30009900098888 آماده دریافت نظرات و پیشنهادات و خط تلفن شماره 09395667006 به صورت 24 ساعته پاسخگوی علاقمندان و شاعران است.

مهدی‌نیا افزود: به منظور اطلاع‌رسانی بیشتر در مورد کنگره ملی شعر خلیج فارس ضمن ارسال پیامک به شاعران سراسر کشور؛ پوستر و فراخوان کنگره به ادارات ارشاد شهرستان‌ها ارسال شده است.

*خلیج فارس در وجود ایرانیان ریشه دارد

وی با بیان اینکه خلیج فارس در وجود ایرانیان ریشه دارد و هرگز کسی نمی‌تواند، برای خلیج همیشه فارس نام جعلی برگزیند، عنوان کرد: ملت ما دست‌های ناپاک متجاوزان به این دریای پاک را قطع خواهد کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان در پایان ابراز داشت: خبرنگاران این شهرستان در سال‌های گذشته، این کنگره بسیار مهم را تحت پوشش خبری گسترده و مناسب قرار داده و در سومین کنگره ملی شعر خلیج فارس پوشش مناسب خبری خواهند داشت تا اهالی هنر، شعر و ادب با کنگره ملی شعر خلیج فارس آشنا شوند و آثار خود را هرچه مطلوب‌تر به دبیرخانه ارسال کنند.

انتهای پیام/72001/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول