اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای کرمان خبر داد

آموزش 2300 نفر در مراکز جوار دانشگاهی کرمان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پژوهش اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان گفت: طی 9 ماهه نخست سال جاری، 2 هزار و 326 نفر دوره آموزش در مراکز جوار دانشگاهی این اداره کل اجرا شده است.

آموزش 2300 نفر در مراکز جوار دانشگاهی کرمان

مجید ملامحمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: طی 9 ماهه نخست سال جاری 2 هزار و 326 نفر دوره آموزش در مراکز جوار دانشگاهی این اداره کل اجرا شده است.

وی افزود: این آموزش‌ها در رشته‌های بازرسی جوش، بارگذاری بر اساس مبحث ششم مقررات ملی ساختمان، بارگذاری زلزله بر اساس آیین‌نامه 2800 زلزله، تحلیل داده‌های کشاورزی، طراح هیدرولیکی با برنامه، مترجم زبان فنی و تخصصی، طراحی فضای سبز، مدیر بازاریابی بین‌المللی، مدیر کسب و کار الکترونیکی، ممیزی داخلی، خبرنگاری اقتصادی، شش سیگما و... اجرا شده است.

ملامحمدی با اشاره به استقبال دانشجویان از آموزش‌های مهارتی در مراکز جوار دانشگاهی افزود: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای جوار دانشگاهی در کرمان، بم، جیرفت، رفسنجان و سیرجان در دانشگاه‌های مختلف اجرا می‌شود.

انتصاب مسئول جدید مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای سیرجان

همچنین محسن نعمتی به عنوان سرپرست مرکز آموزش آموزش فنی و حرفه‌ای شهید مغفوری شهرستان سیرجان منصوب شد.

در ابلاغ مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان خطاب به محسن نعمتی آمده است، نظر به سوابق، تعهد و تجارب ارزشمند، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان سیرجان منصوب می‌شوید.

امید است با همت و تلاشی مضاعف و استفاده از توان و تجربه سایر همکاران در آن مرکز با هماهنگی مسئولان اداره کل و شهرستان سیرجان موفق شوید.

انتهای پیام/2446/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول