اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمحال و بختیاری

دستاوردهای کارآموزان فنی و حرفه‌ای به نمایش گذاشته می‏‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای کارآموزان فنی و حرفه‌ای استان در ایام‌الله دهه فجر در شهرکرد خبر داد.

دستاوردهای کارآموزان فنی و حرفه‌ای به نمایش گذاشته می‏‌شود

نورالله سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: بزرگ‌ترین هدف و دستاورد انقلاب اسلامی ایران تجدید حیات اسلام بود، در عصر ارتباطات جهانى و سلطه اقتصاد بر تمام شئون بشر به طور کلى مکتب و اخلاق طرد شده بود، اما انقلاب اسلامى حاوى این پیام بود که اخلاق و معنویت براى انسان ارزشمندتر بوده و اسلام براى اداره و هدایت زندگى بشر در همه زمان‌ها و مکان‌ها مفید و عملى است.

وی دهه فجر را ظرفیت مناسبی برای معرفی دستاوردهای انقلاب دانست و افزود: از دستاوردهای مهم انقلاب ایجاد وحدت مردم و مسئولان است که نمونه آن در برنامه‌های دهه فجر نیز مشاهده می‌شود.

سعیدی با تاکید بر لزوم اطلاع‌رسانی دستاوردهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی برای عموم جامعه، به ویژه جوانان بیش از پیش ضروری است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: با مقایسه اقدامات صورت گرفته در بخش‌های صنعت، راه‌سازی، شهرسازی، عدالت اجتماعی، بهداشت و ... باید گفت فعالیت‌ها و خدمت‌‌رسانی صورت گرفته در این زمینه‌ها بی‌نظیر است.

وی با اشاره به برنامه‌های تدوین شده به مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر با بیان اینکه محوریت برنامه‌های دهه فجر باید حضور مردم باشد، اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه دستاوردها، مسابقه و اهدای جایزه به برندگان، حضور کارکنان و کارآموزان و خانواده آنان در راهپیمایی 22 بهمن و برپایی مسابقه نقاشی انقلاب برای فرزندان پرسنل از مهم‌ترین این برنامه‌ها محسوب می‎شود.

سعیدی ادامه داد: برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی متناسب با این ایام، جشن پیروزی انقلاب، نشست هم‌اندیشی برای کارآموزان، توزیع اقلام فرهنگی شامل کتابچه و ویژه‌نامه، چاپ ویژه‌نامه درباره فعالیت‌ها و مبارزات بنیانگذار انقلاب اسلامی و توزیع بین کارآموزان و جوانان و برپایی مراسم یادبود شهدای گمنام از دیگر برنامه‌ها محسوب می‎شود.

این مسئول با اشاره به اینکه محوریت برنامه‌ریزی‌ها و اجرای آن باید حضور و مشارکت آحاد مردم باشد، تصریح کرد: همان‌گونه که این نهضت ماندگار را ملت به پیروزی رساندند و در هشت سال جنگ نیز با مدیریت این ملت بر دشمنان فاتح شدیم امروز نیز در عرصه‌های مختلف باید کارهای اساسی را بر عهده مردم گذاشت و در برگزاری برنامه‌های دهه فجر نیز شایسته است، همین محوریت حفظ شود.

سعیدی تصریح کرد: امروز به برکت حضور این ملت در صحنه‌های مختلف بصیرت و ولایت‌مداری آنها قادر شدیم تا جمهوری اسلامی ایران را در اوج عظمت و اقتدار نگه داریم و این ایستادگی و حضور باید تداوم یابد.

انتهای پیام/68003/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول