اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌مناسبت سی و چهارمین فجر پیروزی

نمایشگاه دستاوردهای کارآموزان فنی و حرفه‌ای در شهرکرد برپا شد

خبرگزاری فارس: نمایشگاه دستاوردهای کارآموزان مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران شهرکرد در شهرکرد برپا شد.

نمایشگاه دستاوردهای کارآموزان فنی و حرفه‌ای در شهرکرد برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری پیش ازظهر امروز در مراسم گشایش این نمایشگاه اظهار داشت: آموزش از نقش و تاثیرگذاری اقتصادی- اجتماعی مهمی برخوردار است، چرا که معرف نوع مهمی از سرمایه گذاری در منابع انسانی است و با فراهم کردن زمینه‎های ارتقای دانش، نگرش‌ها و مهارت‌های مورد نیاز بازار کار و اشتغال در زمینه‌های مختلف به توسعه اقتصادی کمک می‌کند.

نورالله سعیدی با بیان اینکه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای یکی از عناصر کلیدی برای تحقق پیشرفت‌های اقتصادی محسوب می‌شود گفت: این مسئله از جمله عوامل موثر در موفقیت کشورهای توسعه یافته تلقی می‎شود.

وی با اشاره به اینکه آموزش نظری همگام با کار عملی موجب تربیت نیروی انسانی خلاق و فعال می‌شود بیان داشت: این نیروها با نفوذ در جامعه سبب به کارگیری بخش عظیمی از نیروهای غیرخلاق می‎شوند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری یکی از اولویت‌های مهم در سرمایه گذاری‌های آموزشی در تمامی جوامع صنعتی را توسعه و گسترش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای دانست و گفت: این مهم به منزله یک استراتژی مهم به کشورهای در حال توسعه توصیه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: عدم سرمایه گذاری کافی در آموزش فنی و حرفه‌ای به معنی غفلت و فنای سرمایه‌های انسانی تلقی می‌شود، باید توجه داشت که در شرایط کنونی یکی از مهم‎ترین‌، راه اشتغال‌زایی اصولی و حل معضل بیکاری به آموزش صحیح فنی و حرفه‎ای است.

سعیدی ادامه داد: غیر از بعد اقتصادی، نقش آموزش‌های فنی و حرفه‎ای در تغییرات اجتماعی و فرهنگی به ویژه در رشد و بهبود فرهنگ کار حائز اهمیت است.

وی با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی خدمات متقابل انقلاب اسلامی و مردم، خواستار تعامل بیش از پیش ادارات در راستای خدمت رسانی به مردم شد.

نمایشگاه دستاوردهای کارآموزان مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران شهرکرد در شهرکرد برپا شد.

در این نمایشگاه آثار هنری کارآموزان در رشته‌های معرق، منبت، تابلو فرش، گبه باف، گلیم بافی، نازک‌دوزی و نقاشی روی پارچه در معرض دید علاقمندان قرار داده می‎شود.

انتهای پیام/68001/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول