اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان خبر داد

ارائه آموزش رایگان در مرکز فنی و حرفه‌ای کنگان

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان از ارائه آموزش رایگان در مرکز فنی و حرفه‌ای کنگان خبر داد.

ارائه آموزش رایگان در مرکز فنی و حرفه‌ای کنگان

تیمور یزدان‌شناس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کنگان اظهار داشت: کنگان از شهرستان‌های مهم و تاثیرگذار استان و کشور است و بخش عظیمی از درآمد کشور را تامین می‌کند.

وی افزود: توسعه زیرساخت‌های این شهرستان مورد توجه مسئولان قرار دارد و هم‌اکنون به طور همزمان بیش از 200 طرح زیربنایی و زیرساختی در سطح شهرها و روستاهای کنگان در دست اجرا است.

فرماندار کنگان خاطرنشان کرد: سفر ارزشمند مقام معظم رهبری در سال گذشته به کنگان موجبات برکات زیادی برای شهرستان شد و امروز کنگان به کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده است.

یزدان‌شناس تصریح کرد: در راستای اشتغال جوانان بومی در پارس جنوبی نیز اقدامات ارزشمندی انجام گرفته و از مسئولان صنعت نفت و مدیران پارس جنوبی انتظار داریم در جذب جوانان بومی استان بوشهر و شهرستان کنگان اهتمام ورزند.

وی اضافه کرد: از جوانان بومی شهرستان نیز انتظار داریم با ادامه تحصیل در دانشگاه‌ها و فراگرفتن دانش بیشتر برای اشتغال در پارس جنوبی آماده شوند.

فرماندار کنگان یادآور شد: مراکز فنی و حرفه‌ای نیز در سراسر استان در راستای آموزش‌های تخصصی به جوانان جویای کار فعالیت ارزنده‌ای دارند و انتظار داریم شاهد توانمندسازی جوانان و جذب آنها در پارس جنوبی باشیم.

یزدان‌شناس از ارائه آموزش رایگان در مرکز فنی و حرفه‌ای کنگان شد و گفت: مرکز آموزشگاه فنی و حرفه‌ای شهرستان کنگان به‌ صورت رایگان در اختیار جوانان علاقمند قرار گرفته که امیدواریم جوانان با آموزش‌های لازم و کسب دانش و تخصص به استخدام شرکت‌ها دربیایند و در نتیجه با این روش شاهد رفع معضل بیکاری در استان به ‌ویژه در شهرستان باشیم.

وی بیان کرد: مردم همواره دلبستگی و ارادت خود به نظام اسلامی را اثبات کرده‌اند و مسئولان وظیفه بسیار سنگینی در قبال این مردم دارند.

انتهای پیام/2451/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول