اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ششمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر

نمایشگاه آثار هنری کارآموزان فنی و حرفه‌ای هفشجان گشایش یافت

خبرگزاری فارس: در ششمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر نمایشگاه آثار هنری و صنایع دستی کارآموزان مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای هفشجان در محل این مرکز گشایش یافت.

نمایشگاه آثار هنری کارآموزان فنی و حرفه‌ای هفشجان گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری صبح امروز در مراسم گشایش نمایشگاه نمایشگاه آثار هنری کارآموزان فنی و حرفه‌ای هفشجان با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: رمز پیروزی انقلاب، رهبری حضرت امام خمینی(ره) و اتحاد عموم مردم برای سرنگونی رژیم پهلوی بود.

نورالله سعیدی به تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی  پرداخت و گفت: تمامی اقشار جامعه  در این پیروزی سهیم بودند.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی نیز مردم در سایه رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای(مدظله العالی) این انقلاب را تا رسیدن به انقلاب جهانی امام زمان(عج) یاری خواهند کرد.

سعیدی هدف از برگزاری این نمایشگاه را آشنایی بیشتر عموم با فعالیت‌های صورت گرفته و آموزش‌های ارائه شده توسط فنی و حرفه‌ای اعلام کرد و گفت: استفاده از فناوری‌های نوین نظیر راه اندازی پورتال و ثبت نام اینترنتی آزمون گامی در راستای خدمت رسانی گسترده‌تر به عموم متقاضیان است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط سازمان برای توسعه فعالیت‌ها در راستای همه گیر شدن این آموزش‌ها برای آحاد مختلف جامعه افزود: هدف از این آموزش‌ها، افزایش توانایی‎های دانش، مهارت و قدرت درک افراد و انجام مطلوب‌تر کار در محدوده وظایف شغلی است.

سعیدی ادامه داد: از آنجایی که موضوع بیکاری یکی از مهم‌ترین مسائل و مشکلات جهان است و در کشورهای در حال توسعه با توجه به عدم توازن ساختارهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی سهم بیشتری را بر توسعه دارد و با توجه به اینکه یکی از دلایل بیکاری در کشور فقدان مهارت‌های مورد نیاز بازار کار از سوی جویندگان کار است، انتظار می‌رود این سازمان با ارائه آموزش‌های مهارتی بتواند نقش بسزایی در کاهش میزان بیکاری ایفا کند.

در ششمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر نمایشگاه آثار هنری و صنایع دستی کارآموزان مرکز  آموزش فنی و حرفه‌ای هفشجان در محل این مرکز گشایش یافت.

انتهای پیام/68001/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول