اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فهرج:

مسئولان باید ‌نسبت به مردم سعه‌صدر داشته باشند

خبرگزاری فارس: فرماندار فهرج گفت: مسئولان باید ‌نسبت به مردم سعه‌صدر داشته باشند و با نرم‌خویی و روی گشاده با مردم بر‌خورد کنند.

مسئولان باید ‌نسبت به مردم سعه‌صدر داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج محمد برزنگ پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان با اشاره به توطئه‌های مکرر دشمن اظهار داشت: با هوشیاری مردم تاکنون توطئه توطئه‌گران خنثی شده است. 

وی با اشاره به نقش بی‌بدیل بسیج ‌در تمام‌ عرصه‌ها عنوان کرد: بسیج تاکنون در تمام عرصه‌ها نقش بی‌بدیل و فعالی را ایفا کرده‌ و بسیجی بودن یک افتخار است.

برزنگ افزود: بسیجی بودن از افتخارات حضرت امام خمینی (ره) بود، بسیج در جنگ تحمیلی شهدای زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، ایثار، دلاوری‌ها و رشادت‌های بسیجیان موجب شد که حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی در دست دشمن نماند. 

وی با اشاره به نقش رهبری حضرت امام خمینی (ره) تصریح کرد: امروز راه امام درخشنده‌تر از زمان حیات امام ادامه پیدا می‌کند و‌ شاهد ثمرات و افکار و مکتب امام هستیم.

برزنگ‌ با تجلیل از حضور بی‌سابقه مردم در مراسم 22 بهمن بیان کرد: مردم با تمام توان در صحنه آمدند، دشمن نخستین ضربه تحریم‌ها را به خود می‌زند، امروز شاهد افزایش آگاهی و بصیرت مردم در مقابل توطئه دشمنان و تدبیر و حضور بی‌سابقه مردم در صحنه هستیم. 

فرماندار فهرج بر تکریم مردم و خدمت بیشتر به مردم تاکید کرد و گفت: وظیفه مسئولان در خدمت به مردم بسیار سنگین است. 

وی بیان کرد: مسئولان باید ‌نسبت به مردم سعه‌صدر داشته باشند و با نرم‌خویی و روی گشاده با مردم بر‌خورد کنند. 

برزنگ با اشاره به اینکه وظیفه مسئولان خدمت به مردم و مشاوره صادقانه است، گفت: سرمایه اصلی ما مردم هستند و مردم نباید نسبت به مسئولان بی‌اعتماد شوند، وظیفه اصلی ما امروز خدمتگزاری به مردم است.

انتهای پیام/80013/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول