اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سراب:

مسئولان وحدت را از مردم یاد بگیرند

خبرگزاری فارس: امام جمعه سراب گفت: مسئولان باید وحدت و اتحاد را از مردم یاد بگیرند و با اطاعت از توصیه‌های مقام عظمای ولایت از بداخلاقی‌ها اجتناب کنند.

مسئولان وحدت را از مردم یاد بگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از سراب،حجت‌الاسلام علی‌اکبر اکرمی ظهر امروز در جمع مدیران شهرستان اظهار کرد: مردم ایران اسلامی با حضور باشکوه و ستودنی خود در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن وحدت و همبستگی درونی خود را در برابر استکبار جهانی به تصویر کشیدند.

امام جمعه سراب اظهار کرد: مسئولان باید وحدت و اتحاد را از مردم یاد بگیرند و با اطاعت از توصیه‌های مقام عظمای ولایت از بداخلاقی‌ها اجتناب کنند.

اکرمی یادآور شد: دود اختلافات و بگو و مگوهای بیهوده سیاسی و رسانه‌ای به چشم مردم خواهد رفت و هیچ عایدی جز شادمانی دشمنان در پی نخواهد داشت.

وی در ادامه با تشکر ویژه از مردم همیشه در صحنه شهرستان سراب بیان داشت: طبق گزارش‌های رسیده امسال حضور مردمی باشکوه‌تر از سال‌های پیش بود و این موضوع نشان‌دهنده بصیرت بالای مردم منطقه است.

امام جمعه سراب، به سالگرد انقلاب مردمی بحرین اشاره کرد و افزود: رسانه‌های استکباری با بایکوت خبری انقلاب مردمی بحرین، آل‌سعود و آمریکا را در جنایت علیه شیعیان این کشور همراهی می‌کنند.

اکرمی، مقاومت جانانه مردم و مسئولان عالی نظام را در برابر زیاده‌خواهی‌های دولت آمریکا موجب عقب‌نشینی و زبونی سردمداران کاخ سفید عنوان و تاکید کرد: دیپلماسی مقاومت قطعاً جواب خواهد داد و دشمنان را وادار به پذیرش ایران در برخورداری از دانش هسته‌ای خواهد کرد.

امام جمعه سراب در ادامه با اشاره به همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در سراب که قرار است 11 اسفند در تهران برگزار شود، گفت: باید زمینه‌های جذب سرمایه‌گذار را در منطقه فراهم کنیم.

انتهای پیام/60010/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول