اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های زنجان:

مردم زنجان در پشتیبانی از تیم همیاری زنجان رکورددار هستند

خبرگزاری فارس: مردم زنجان در پشتیبانی از تیم همیاری زنجان رکورددار هستند.

مردم زنجان در پشتیبانی از تیم همیاری زنجان رکورددار هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمدمهدی احمدیان در دیدار اعضای تیم بستکبال همیاری زنجان با استاندار زنجان، اظهار کرد: تیم بسکتبال سازمان همیاری شهرداری‌های زنجان به مدت سه سال در مسابقات بسکتبال کشور حضور داشته است.

وی با بیان اینکه در سال نخست این تیم در لیگ دسته یک بازی می‌کرد، افزود: از سال گذشته با پشتیبانی‌های استان در لیگ برتر حضور دارد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های زنجان با اشاره به اینکه سال گذشته نخستین تجربه حضور همیاری زنجان در لیگ برتر بود، افزود:‌ این تیم با هدف ماندن در لیگ برتر فعالیت‌های خود را در سال گذشته انجام داد.

وی با بیان اینکه در سال‌جاری برنامه‌ریزی‌های لازم برای حضور تیم زنجان در لیگ برتر انجام شد، یادآور شد: حضور مقتدرانه در رقابت‌های لیگ برتر از اهداف این تیم است.

*موفقیت‌های تیم همیاری زنجان

احمدیان با اشاره به اینکه این تیم از تیرماه سال‌جاری با دعوت از کادر مربیگری کشوری و بازیکنان برجسته فعالیت‌های خود را آغاز کرده است، خاطرنشان کرد: تمرینات قبل از آغاز لیگ انجام شد و این تیم تاکنون توانسته به نحو مطلوبی در این بازی‌ها حضور داشته باشد.

وی با اشاره به جایگاه چهارمی تیم همیاری زنجان در لیگ برتر تصریح کرد: با توجه به شرایط و کم‌تجربگی کسب جایگاه چهارم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های زنجان با بیان اینکه تماشاگران زنجانی دو بار رکورد حضور در ورزشگاه را در کشور شکسته‌اند، افزود: استقبال مردم زنجان از این تیم مطلوب است.

وی از حضور 6 تا 7 هزار نفر در مسابقات تیم بسکتبال تیم همیاری زنجان خبر داد و گفت: استقبال چشمگیر مردم از این تیم موجب برگزاری مسابقات پرشور در زنجان شده است.

*حضور همیاری در مرحله پلی‌آف

احمدیان با بیان اینکه در حال حاضر تیم همیاری در مرحله پی‌آف قرار دارد، یادآور شد: سه تیم برتر لیگ با هزینه‌های هنگفت در این دوره از رقابت‌ها حضور یافته‌اند در حالیکه تیم همیاری زنجان با کمترین هزینه در این دوره از رقابت‌ها حضور دارد.

وی با بیان اینکه حمایت و پشتیبانی مردم موجب ادامه فعالیت‌های این تیم می‌شود، تصریح کرد: برگزاری مسابقات منظم، مردمی و با کمترین مشکلات امنیتی از ویژگی‌های این تیم است.

*تربیت تیم‌های پایه زنجان

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های زنجان از تربیت تیم‌های پایه همیاری زنجان خبر داد و افزود: تلاش می‌شود تا تیم‌های پایه به نحو مطلوبی تقویت شده و تا پنج سال آینده 50 درصد بازیکنان بومی در تیم بستکبال همیاری زنجان حضور داشته باشند.

وی از اجرای مرحله اول استعداد یابی در رده‌های پایه تیم همیاری خبر داد و افزود: مرحله بعدی این استعدادیابی در سال آینده انجام می‌شود.

احمدیان از تجهیز مطلوب سالن‌های ورزشی تیم همیاری زنجان خبر داد و گفت: با بازسازی‌های انجام شده سالن‌های مطلوبی برای تمرینات تیم همیاری فراهم شده است.

وی با اشاره به همکاری کوهیان با تیم بسکتبال زنجان یادآور شد: شرایط مطلوبی برای این تیم فراهم شده است که با توجه به حساسیت‌های موجود نیاز به حمایت و پشیبانی دارد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های زنجان بر ضرورت حضور بانوان در مسابقات تیم همیاری زنجان تاکید کرد و افزود: ضروری است شرایط لازم برای حضور بانوان در ورزشگاه انقلاب برای بازی آینده تیم همیاری فراهم شود.

انتهای پیام/73003/ح40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول