اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خمینی شهر:

پرداخت مبالغ ناچیز به مردم مشکلاتشان را رفع نمی‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه خمینی شهر گفت: مسئولان دولت لازم نیست با مبالغ ناچیز و کم برای رفع مشکلات مردم عمل کنند، این مبالغ در رفع مشکلات مردم اثری ندارد.

پرداخت مبالغ ناچیز به مردم مشکلاتشان را رفع نمی‌کند

به گزارش خبرنگار فارس از خمینی شهر، حجت الاسلام عباس رحیمی در خطبه‌های نماز جمعه خمینی شهر خطاب به مسئولان دولت و نظام اظهار کرد: مردم به وظیفه خود به خوبی عمل کردند، حالا نوبت شما مسئولان برای خدمتگزاری به مردم است.

وی گفت: مردم به مسئولان دولت کمک و قدرت دادند تا شما در مذاکرات هسته‌ای قوی برخورد کنید، شما باید با منطق در مقابل کشورهای غربی قوی عمل کنید.

امام جمعه خمینی شهر افزود: مسئولان دولت باید توجه داشته باشند که مردم مظلوم و نجیب هستند با گرفتن جلسات سعی نکنید به مشکلات اقتصادی مردم رسیدگی کنید در عمل برای حل مشکلات مردم وارد عمل شوید.

وی اضافه کرد: مسئولان دولت لازم نیست با مبالغ ناچیز و کم برای رفع مشکلات مردم عمل کنند، این مبالغ در رفع مشکلات مردم اثری ندارد.

رحیمی تصریح کرد: مردم همواره در این سه دهه حساب امام، مقام معظم انقلاب و نظام را عملکرد بعضی از مسئولان دولت و نظام جدا کرده‌اند.

وی بیان کرد :هیچ‌گاه مردم کوتاهی و عملکرد بد و بی تدبیری مسئولان دولت را به حساب اسلام و نظام و ولی فقیه خود نمی‌گذارند.

امام جمعه خمینی شهر گفت: به مسئولان دولت پیشنهاد می‌کنم، برای رفع مشکلات ازدواج زوج‌های جوان قشر متوسط و محروم، جهیزیه متعارف زوج‌ها را با قیمت مناسب تأمین و توزیع کنند.

وی تاکید کرد: باید جهیزیه زوج‌های جوان با قیمت واقعی به صورت رایگان و با از طریق تسهیلات حمایتی تأمین شود، این اقدام کم‌ترین کمک دولت برای حل مشکلات زوج‌های جوان است.

رحیمی افزود: شاید رفع موضوع جهیزیه زوج‌های جوان برای دولت مهم نباشد، اما برطرف کردن مشکلات جهیزیه ازدواج برای مردم مهم است.

وی در انتقادی به مسئولان بانک‌ها گفت: مسئولان دولت بدانند بانک‌ها مردم را اذیت می‌کنند و با بهانه تراشی و اذیت خانواده‌ها را اذیت می‌کنند.

امام جمعه خمینی شهر گفت: دولت به جای وام، جهیزیه کامل زوج‌های جوان را تأمین کند.

انتهای پیام/2301/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول