اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت خورموج مطرح کرد

گلایه مردم از اختلاف و تفرقه مسئولان

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت خورموج گفت: امروز گلایه و شکوه مردم از اختلافی است که متاسفانه بین مسئولان ما به وجود آمده و اگر مسئولان اختلاف داشته باشند کشور آسیب می‌بیند.

گلایه مردم از اختلاف و تفرقه مسئولان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، حجت‌الاسلام عباس فقیه در آیین عبادی سیاسی و وحدت آفرین نماز جمعه شهر خورموج که با حضور مردم همیشه در صحنه برگزار شد به قیام مردم تبریز در 29 بهمن سال 1356 اشاره کرد و اظهار داشت: 29 بهمن نقطه عطفی در جریان مبازرات مردم تبریز علیه رژیم طاغوت و ستم شاهی بود.

امام جمعه موقت خورموج افزود:  قیام مردم تبریز به مناسبت چهلمین روز شهادت شهدای 19 دی مردم قم به دعوت آیت الله قاضی طباطبایی و 10 تن دیگراز علمای تبریز در مسجد میرزا آقا یوسف مجتهد قرار بود برگزار شود اما دژخیمان پهلوی مردمی را که تجمع کرده بودند به خاک و خون کشیدند.

وی خاطرنشان کرد: مردم از ابتدای انقلاب با مال و هستی خود نهال انقلاب را آبیاری کردند تا امروز به درختی تنومند 34 ساله تبدیل شده است.

فقیه افزود: آنچه که باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد وحدت کلمه آحاد جامعه بود، وی اضافه کرد: باید گرد محور ولایت، روحانیت و شهادت باشیم و آنچه که باعث پیشرفت ماست وحدت است و باید از تفرقه بپرهیزیم.

فقیه گفت: وقتی صحبت از انتخابات و راهپیمایی‌ها می‌شود مردم با تمام سختی‌ها و مشکلات اقتصادی که در جامعه وجود دارد شرکت می‌کنند و در 22 بهمن ماه مردم شاهکار آفریدند و همانند همیشه دریای خروشان از مردم در حمایت از انقلاب، نظام و رهبری به خیابان‌ها آمدند.

امام جمعه موقت خورموج ضمن انتقاد از اختلاف بین مسئولان خاطرنشان کرد: امروز گلایه و شکوه مردم از اختلافی است که متاسفانه بین مسئولان ما به وجود آمده و اگر مسئولان اختلاف داشته باشند کشور آسیب می‌بیند.

فقیه ادامه داد: تبلیغات دشمن علیه اسلام است و عقل سیاسی اقتضا می‌کند که همه مسئولان ما دست به دست هم بدهند و این مسیر را که امام، انقلاب و شهدا برای ما ترسیم کرده‌اند طی کنیم.

وی تاکید کرد: مسئولان باید عقل سیاسی را به کار بیندازند و هوای نفس را کنار بگذارند که اگر از هوای نفس تبعیت کردیم دشمن ما را طعمه خود قرار خواهد داد و لطمه و آسیب خواهیم دید.

وی افزود: انتظار همه ما از مسئولان این است که در پیروی از رهبری باید سرآمد باشند.

امام جمعه موقت خورموج اضافه کرد: اختلاف نظر همیشه بوده و هست و نباید باعث شود که در تریبون‌های عمومی اختلافات را بروز دهیم.

فقیه افزود: ما با هیچ کس عقد اخوت نبسته‌ایم و با هیچ مسئولی تعارف نداریم و این مسئول هر کسی که می‌خواهد باشد، متعلق به چپ یا راست باشد، در انتخابات برای او جانفشانی کرده باشیم یا نکرده باشیم، او را علم کرده باشیم یا خیر، اگر ببینیم مسئولی در مقابل رهبر قرار دارد در مقابل او خواهیم ایستاد.

وی ادامه داد: حادثه اخیر در قم توهین و جسارت اول به حرم مطهر حضرت معصومه(س) سپس به نظام بود و طراحان این پروژه قطعا از دلسوزان انقلاب و نظام اسلامی نیستند.

فقیه از حضور گسترده بسیجیان و سپاهیان در رزمایش 20 هزار نفری الی بیت المقدس در استان بوشهر تقدیر کرد.

وی از حضور رئیس جمهوردر دهکده قرآنی چارک تقدیر و از استاندار بوشهر و فرماندار دشتی در هماهنگی برای انجام این سفر قدردانی کرد.

انتهای پیام/66001/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول