اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورشی کرمان:

20 مقاله با موضوع علمدار کربلا در کرمان نگاشته شد

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان گفت: مربیان کانون پرورشی کرمان 20 عنوان مقاله با موضوع علمدار کربلا حضرت ابوالفضل (ع) را نگاشتند.

20 مقاله با موضوع علمدار کربلا در کرمان نگاشته شد

مسعود گنجعلی‌خانی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: تیم پژوهش عاشورایی با موضوع علمدار کربلا زیر نظر محمدرضا سنگری عاشوراپژوه برجسته ایران در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان تشکیل شد.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان بیان داشت: مربیان کانون پرورشی کرمان 20 عنوان مقاله با موضوع علمدار کربلا حضرت ابوالفضل (ع) نگاشتند.

گنجعلی‌خانی با اشاره به فعالیت‌های کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان کرمان بیان داشت: حضور سه روزه تریلی تئاتر شادی از تهران در شهرستان‌های کرمان، رفسنجان و راور، برگزاری کارگاه‌های ادبی، سفال، نقاشی و کاردستی، راه‌اندازی کتابخانه سیار در شهر کرمان و برگزاری مسابقه میهمانی لاله‌ها با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران از جمله این فعالیت‌ها است.

وی از برگزاری جشنواره فیلم کودک در ایام‌الله دهه فجر در استان کرمان خبر داد و ابراز داشت: در این جشنواره 160 فیلم اکران شد که مورد استقبال کودکان و نوجوانان قرار گرفت.

گنجعلی‌خانی عنوان کرد: 10 هزار دانش‌آموز، یک هزار نفر از کودکان مهدهای کودک و 200 کودک ناشنوا و روشندل در برنامه‌های دهه فجر کانون پرورشی کرمان شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت سرویس مقالات نشریه پلاک 44 به کرمان واگذار شده است، افزود: تاکنون 10 جلد کتاب کودک و نوجوان با موضوع دفاع مقدس و با همکاری کانون پرورشی کودکان و نوجوانان و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس منتشر شده است.

گنجعلی‌خانی از تشکیل شورای بررسی شعر و داستان کودک در کانون پرورشی استان کرمان برای چاپ کتاب‌های مناسب خبر داد و خاطرنشان کرد: 40 عنوان کتاب کودک و نوجوان با موضوع دفاع مقدس نیز در دست اقدام برای چاپ است.

انتهای پیام/80019/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول