اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پژوهش تبلیغات اسلامی تهران خبر داد

برگزاری مسابقه مقاله‏نویسی در فضای مجازی در استان تهران

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پژوهش اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران با تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر، از برگزاری مسابقه مقاله‏نویسی در فضای مجازی خبر داد.

برگزاری مسابقه مقاله‏نویسی در فضای مجازی در استان تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، هادی رضایی اظهار داشت: در واقع، انقلاب اسلامی ایران عظیم‏ترین حادثه تاریخ اسلام است و ماه بهمن نیز آغاز درخشش انقلاب و ایام بازیابی خاطرات آن محسوب می‏شود که پیامش، ایستادگی و مقاومت برابر ظلم و ستم است.

وی اهداف برگزاری مسابقه را ایجاد فضای لازم برای بهره‏برداری هر چه بیش‏تر آحاد جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان با مفاهیم، خاطرات و دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد.

رئیس اداره آموزش و پژوهش اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران در خصوص موضوعات مقالات افزود: نقش زنان در دفاع از ارزش‏های انقلاب و اسلام، تهاجم فرهنگی و راه‏های مقابله با آن، ولایت فقیه، جهاد اقتصادی، محورهای اصلی این مسابقه است.

رضایی ادامه داد: علاقه‏مندان به شرکت در این مسابقه می‏توانند تا پایان بهمن ماه جاری با انتخاب یکی از موضوعات اعلام شده و درج مقاله در سایت موج نور به نشانی www.mojenoor.ir اقدام کنند.

وی در ادامه گفت: جوایز در نظر گرفته شده برای نفرات اول تا سوم پس از قرعه‏کشی به ترتیب شامل هزینه سفر به مشهد مقدس، هزینه سفر به شهر مقدس قم و هدایای نفیس فرهنگی است.

رئیس اداره آموزش و پژوهش اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: علاوه بر نفرات اول تا سوم، به 35 مقاله برتر نیز بعد از قرعه‏کشی، جوایز فرهنگی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/2568/ح/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول