اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر علمی همایش تجلیل از طلایه‌داران عفاف و حجاب:

ارائه 8 مقاله برتر در همایش طلایه‌داران عفاف و حجاب

خبرگزاری فارس: دبیر علمی دومین همایش تجلیل از طلایه‌داران عفاف و حجاب گفت: از 32 مقاله برگزیده 8 مقاله برتر در همایش ارائه می‌شود.

ارائه 8 مقاله برتر در همایش طلایه‌داران عفاف و حجاب

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، داوود منتظر قائم ظهر امروز در دومین همایش تجلیل از طلایه‌داران عفاف و حجاب اظهار کرد: 240 مقاله به همایش عفاف و حجاب استان اصفهان رسید که توسط اعضای هیئت علمی دانشگاه اصفهان مورد بررسی و تحقیق قرار گرفت که با توجه به مستند بودن و کاربردی بودن مقالات بر فرم داوری تنظیم و نمره یک تا 100 را در نظر گرفتیم.

وی افزود: 32 مقاله مورد پذیرش قرار گرفت که یکی از این مقالات از جمله مقالات خارجی است که در آینده این مقالات برتر چاپ می‌شود و امروز 8 مقاله برتر به صورت حضوری ارائه می‌شود.

دبیر علمی دومین همایش تجلیل از طلایه‌داران عفاف و حجاب تصریح کرد: این مقالات را با دقت نظر بر امور برنامه‌های فرهنگی خود قرار داده و راهبرد فرهنگی از آن تدوین می‌کنیم.

وی در بخشی از صحبت‌های خود به نقش زنان اشاره کرد و گفت: اسلام برای زن ارزش زیادی قائل است چنانکه در صدر اسلام رهبران حقیقی که حکومت می‌کردند، ارزش و جایگاه واقعی زن را متوجه شدند و این درحالی است که در اصل جاهلیت دختران را زنده ‌به گور و زنان را موجودی پست می‌دانستند.

وی با بیان اینکه اسلام به زن وجود داد، افزود: در طول تاریخ سابقه نداشته است که چنین فرصتی برای برگزاری چنین جشنی برای زنان برگزار شود.

منتظر قائم با اشاره به اینکه بشر با همه ادعاها و کارهای فرهنگی خود هنوز نتوانسته است در مورد دو جنس زن و مردم به یک راه درست دست پیدا کند، افزود: این نارسایی روانی و کج فهمی و مشکلات مربوط به خانواده‌های امروزی مربوط به همین خلل در ارتباطات این دو جنس است.

وی افزود: کمبود آزادی برای شکوفایی استعداد است و این درحالی است که زنان و مردان ما در کنار همدیگر به فعالیت مشغولند.

انتهای پیام/63012/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول