اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌و‌گو با فارس عنوان شد

ارسال 63 مقاله به همایش ملی عفاف و حجاب

خبرگزاری فارس: دبیر عالی همایش ملی عفاف و حجاب در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان گفت: 63 مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده است.

ارسال 63 مقاله به همایش ملی عفاف و حجاب

حجت‌الاسلام محمد صباحی امروز در حاشیه آغاز به کار همایش ملی حجاب و عفاف در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ماهان اظهار داشت: این همایش با هدف توصیه، ترویج و تبلیغ کارهای ارزشی و ارائه الگوی مناسب از یک حجاب اسلامی در محیط‌های علمی برگزار شده است.

وی محورهای این همایش یک روزه را عفاف و حجاب در ادیان و مکاتب مختلف، الگوی حجاب اسلامی، عفاف، حجاب و نواندیشی دینی، حقوق فردی و اجتماعی، فرصت‌ها و چالش‌ها، فعالیت فردی و اجتماعی، عفاف و حجاب، مهندسی فرهنگی و نهادینه‌سازی عفاف و حجاب، فرصت‌ها، شیوه‌ها و چالش‌ها، رسانه‌های درون‌دانشگاهی و برون‌دانشگاهی و فرهنگ عفاف و حجاب در تحکیم بنیان‌ خانواده ذکر کرد.

صباحی ابراز داشت: رابطه حجاب و عفاف با امنیت روانی و سلامت اجتماعی، تاثیر خانواده در تثبیت فرهنگ عفاف و حجاب، راهکارهای توسعه و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در دانشگاه و جامعه، عفاف و حجاب  و آزادی، عفاف و حجاب و جوانان، سیر تحول فرهنگ عفاف و حجاب در اسلام و ایران از دیگر محورهای این همایش است.

وی از ارسال 63 مقاله به دبیرخانه این همایش خبر داد و تصریح کرد: بر اساس کمیته داوری 30 مقاله به صورت پوستر و 13 مقاله به صورت شفاهی ارائه می‌شود.

صباحی افزود: کلنگ‌زنی مسجد دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته در زمینی به مساحت یک هزار و 800 متر مربع و همچنین برپایی نمایشگاه کتاب و لوازم مرتبط با بحث عفاف و حجاب از جمله فعالیت‌های جنبی این همایش است.

به گزارش فارس، همایش همایش ملی حجاب و عفاف در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان با رویکرد علمی، پژوهشی و فرهنگی و با حضور روحانیان، اعضای هیئت علمی و دانشجویان ایران برگزار شد.

انتهای پیام/2446/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول