اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اداره کل ارشاد خراسان شمالی خبر داد

ارسال 154 مقاله به جشنواره ملی تأثیر قرآن بر فرهنگ

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل ارشاد خراسان شمالی گفت: 154مقاله به جشنواره ملی تأثیر قرآن بر فرهنگ عمومی در استان ارسال که از این تعداد هشت مقاله برتر انتخاب شد.

ارسال 154 مقاله به جشنواره ملی تأثیر قرآن بر فرهنگ

حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر هدایتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: این مقاله‌ها از 15 استان کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال که مقالات رسیده توسط هیئت داوران مورد ارزیابی و از این تعداد 8 اثر برگزیده انتخاب خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه اکنون تمام مقدمات برگزاری این جشنواره آماده است تصریح کرد: خراسان شمالی از جمله استان‌هایی بوده که این جشنواره را در سطح ملی برگزار می‌کند.

* حضور معاون وزیر ارشاد در جشنواره ملی تأثیر قرآن بر فرهنگ

قائم مقام دبیر جشنواره ملی تاثیر قرآن بر فرهنگ عمومی در خراسان شمالی همچنین از برنامه حضور معاون قرآنی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جشنواره ملی تأثیر قرآن بر فرهنگ خبر داد.

وی گفت: قرار است این جشنواره ملی هفته آینده با حضور مسئولان و فعالان قرآنی برگزار شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین هدایتی برگزاری نمایشگاه پوستر، برگزاری کارگاه آموزشی نقد و بررسی آثار و مقالات ارائه شده، فضاسازی محیطی در نقاط مختلف شهر، تهیه تندیس جشنواره، طراحی پوستر با موضوع قرآنی و دعوت از اعضای شورای فرهنگ عمومی استان و شهرستان را از مصوبات اخیر نشست هماهنگی برگزاری این جشنواره ملی عنوان کرد.

* صدور پیام مراجع تقلید تراز جشنواره ملی در بجنورد را بالا برد

قائم مقام دبیر جشنواره ملی تاثیر قرآن بر فرهنگ عمومی در خراسان شمالی از صدور پیام آیت الله مکارم شیرازی مرجع عالیقدر به این جشنواره خبر داد.

هدایتی با بیان اینکه صدور این پیام تراز این جشنواره را بالا برد گفت: با پیگیری‌ها و مکاتبات صورت گرفته آیت الله مکارم شیرازی به این جشنواره پیام دادند.

وی با بیان اینکه این جشنواره برای نخستین بار با بخش پژوهشی در خراسان شمالی برگزار می‌شود اظهار امیدواری کرد؛این حرکت در استان به عنوان اولین تجربه موجب توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در بین مردم شود.

هدایتی اضافه کرد: امام جمعه بجنورد و استاندار خراسان شمالی نیز در پیام‌هایی جداگانه ضمن تقدیر از دست اندرکاران برپایی این جشنواره در استان آن را مثمرثمر خوانده و بر تداوم برگزاری این قبیل جشنواره‌ها تاکید کردند.

انتهای پیام/63002/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول