اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته مشاغل بومی و هنرهای تجسمی صورت گرفت

افتتاح نمایشگاه متمرکز مشاغل بومی و هنرهای تجسمی در فنوج

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته مشاغل بومی و هنرهای تجسمی، نمایشگاه متمرکز مشاغل بومی و هنرهای تجسمی در فنوج از توابع شهرستان نیکشهر افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه متمرکز مشاغل بومی و هنرهای تجسمی در فنوج

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، به مناسبت هفته مشاغل بومی و هنرهای تجسمی، دانش‌آموزان و فرهنگیان 13 مجتمع آموزشی و پرورشی روستایی و شهری دستاوردهای خود را در قالب 32 غرفه در فنوج از توابع شهرستان نیکشهر به نمایش گذاشتند.

صاحب‌گل صالحی فرماندار نیکشهر در مراسم افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: برپایی این نمایشگاه‌ها با هدف آشنایی دانش‌آموزان با انواع مشاغل می‌تواند مروج کارآفرینی در جامعه باشد.

رئیس اداره آموزش و پرورش فنوج هم در این مراسم گفت: این نمایشگاه به منظور آشنایی هرچه بهتر دانش‌آموزان با مشاغل برای اولین بار در منطقه برگزار شده است.

عبدالصمد نارویی افزود: این نمایشگاه به مدت یک هفته برای بازدید عموم دایر است.

در این نمایشگاه به پنج نفر از بهترین‌های جشنواره غذا، هدایایی اهدا شد.

طبخ 60 نوع غذا در جشنواره غذای مدرسه راهنمایی دخترانه نمونه نرجس زابل

مدیر مدرسه راهنمایی نمونه نرجس زابل گفت: جشنواره غذا و دستاوردهای علمی دانش‌آموزان مدرسه راهنمایی دخترانه نمونه نرجس (س) زابل با حضور فرماندار، مدیر آموزش و پرورش و اعضای شورای اداری شهرستان برگزار شد.

صدیقه جامی با ابراز تشکر از همکاری مدیر مجتمع و سایر همکاران و دانش‌آموزان در برگزاری این جشنواره اظهار داشت: این نمایشگاه در راستای آموزش مهارت‌های زندگی به دانش‌آموزان و با هدف آشنایی آنان با طبخ انواع غذاهای محلی و مدرن برگزار شده است.

وی ضمن تقدیر از حضور مسئولان در افتتاحیه این نمایشگاه بیان کرد: تمامی غذاهای موجود در این نمایشگاه توسط دانش‌آموزان و همکاران تهیه شده و حتی نمونه‌ای از غذای سنتی سایر استان‌ها نیز در این نمایشگاه ارائه شده است.

مدیر مدرسه راهنمایی نمونه نرجس زابل تلاش علمی دانش‌آموزان را نیز بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: نمایشگاه دستاوردهای علمی نیز در نمازخانه آموزشگاه برگزار شده که حاصل زحمات دانش‌آموزان با موضوعات تحصیلی و درسی در آن به نمایش گذاشته شده است.

فرماندار و اعضای شورای اداری پس از بازدید از نمایشگاه با غذاهای محلی و مدرن مورد پذیرایی قرار گرفتند.

هوشنگ ناظری فرماندار شهرستان زابل نیز با برتر خواندن حاصل تلاش دانش‌آموزان آموزشگاه در این جشنواره تمامی دست‌اندرکاران نمایشگاه را مورد تقدیر قرار داد.

انتهای پیام/75002/ق/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول