اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور شش استان کشور

نمایشگاه بازرگانی و لوازم خانگی در اردبیل گشایش یافت

خبرگزاری فارس: با حضور شش استان کشور، پنجمین نمایشگاه بازرگانی و لوازم خانگی در اردبیل گشایش یافت.

نمایشگاه بازرگانی و لوازم خانگی در اردبیل گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که عصر امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل برگزار شد، با مشارکت 40 واحد تولیدی و بازرگانی با حضور تولیدکنندگان شش استان آذربایجان‌شرقی، غربی، یزد، قزوین، اردبیل و زنجان، نمایشگاه بازرگانی و لوازم خانگی شامل فرش، لوازم منزل، لوستر و صنایع چوب در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی برای بازدید عموم در نظر گرفته شده است.

این نمایشگاه از امروز تا یکشنبه هفته آینده برای بازدید و خرید علاقمندان دایر بوده و هموطنان می‌توانند با حضور در این نمایشگاه با تخفیف 10 تا 20 درصد کالاهای متنوع خود را در آستانه عید نوروز خرید و تهیه کنند.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل در سخنانی گفت: برگزاری این نمایشگاه‌ها در آستانه سال جدید، فرصتی را برای خانواده‌ها فراهم می‌آورد تا بتوانند ضمن آشنایی با جدیدترین محصولات، از کالاها و اجناس موردنیاز خود نیز با قیمت مناسب بازدید و خرید کنند.

مهدی خدمتی با یادآوری اینکه تا پایان سال پنج نمایشگاه دیگر نیز برگزار می‌شود، افزود: مهم‌ترین نمایشگاه شامل عروسک، شیرینی و شکلات و همچنین فروش بهاره صنوف و مجامع مختلف بازرگانی استان است که در آستانه سال جدید این نمایشگاه برگزار می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در مناسبت‌های متنوع سال سبب می‌شود تا هم تولیدکنندگان بتوانند، جدیدترین محصول را عرضه کنند و هم خریداران با قیمت مناسب از این فرصت برای خرید مطلوب استفاده کنند.

ارسال کالاهای اساسی به زلزله‌زدگان اهر به ارزش 30 میلیون تومان

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنین در آستانه سال جدید جمعی از خیران بازار اردبیل به ارزش 30 میلیون تومان کالا و اجناس مورد نیاز را برای زلزله‌زدگان اهر ارسال کردند.

این کالاها شامل 100 دستگاه بخاری، 100 دست لباس و پوشاک جدید، یک تن قند و شکر، 200 تخته پتو و مقدار زیادی برنج و دیگر کالاهای مورد نیاز خانوارها در آستانه سال جدید است که با هدف دستگیری از نیازمندان و زلزله‌زدگان اهر به همت جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل ارسال و توزیع شد.

انتهای پیام/62001/ذ30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول