اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان:

برای فوتبال آبادان تاسف می‌خورم / تماشاگر آبادانی نعمت است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان گفت: حیف است که قدر این هواداران را ندانسته و تیم صنعت نفت روز به روز به سوی نابودی کشانده شود.

برای فوتبال آبادان تاسف می‌خورم / تماشاگر آبادانی نعمت است

پرویز مظلومی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان از وضعیت فوتبال آبادان ابراز نگرانی کرد و برای فوتبال صنعت نفت تاسف خورد و اظهار کرد: هرگز فکرش را هم نمی‌کردم که تیم صنعت نفت به چنین روزی بیفتد و باعث تعجب است که با این همه تغییرات، این تیم هنوز تکانی به خود نداده است.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان در ادامه در مورد بازی امروز تیمش در آبادان گفت: بازی در اکثر دقایق در دست صنعت نفت بود اما بازیکنان ما از موقعیت‌هایشان به خوبی استفاده کردند.

وی خاطرنشان کرد: تیم صنعت نفت پس از دریافت هر دو گل فشار بی‌امانی به روی دروازه ما وارد کرد و در این بین می‌توان به نقش کلیدی تماشاگران در این حملات اشاره کرد که با فشار همیشگی خود باعث شدند تا تیم ما به عقب رانده شود.

مظلومی در پایان از تماشاگران آبادانی به عنوان نعمت و سرمایه یاد کرد و گفت: حیف است که قدر این هواداران را ندانسته و تیم صنعت نفت روز به روز به سوی نابودی کشانده شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان باز هم در یک دیدار خانگی در برابر تیم آلومینیوم هرمزگان، تن به تساوی دو بر دو داد تا جمع امتیازات این تیم از 26 بازی به 16 امتیاز برسد و راه این تیم برای سقوط به دسته پایین‌تر هموارتر شود.

انتهای پیام/72001/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول