اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هافبک تیم فوتبال نفت آبادان در گفت‌وگو با فارس:

امیدوار به پیروزی مقابل سپاهان هستیم

خبرگزاری فارس: هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با وجود اینکه در برابر تیم قدرتمند سپاهان اصفهان صف آرایی می‌کنیم حریف دست و پا بسته‌ای نبوده و امیدوار به کسب پیروزی در برابر این تیم هستیم.

امیدوار به پیروزی مقابل سپاهان هستیم

علی ممبینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان اظهار کرد: بازی قابل قبولی را مقابل گهر دورود به نمایش گذاشته و همه دیدند که مستحق کسب پیروزی در این مسابقه بودیم.

وی اضافه کرد: شاید اگر کمی خوش شانس بودیم از بازی در برابر گهر برنده خارج شده و به عقیده من بدشانسی علت اصلی پیروز نشدن صنعت نفت در برابر حریف لرستانی خود بود.

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در همین خصوص افزود: در دیدار با قرمزپوشان دورودی هر چه داشتیم گذاشتیم ولی در نهایت نتوانستیم به هدفی که داشتیم برسیم.

وی با اشاره به دیدار روز جمعه تیم صنعت نفت آبادان با سپاهان اصفهان خاطرنشان کرد: در برابر تیمی به میدان می‌رویم که در چند سال اخیر یکی از بهترین تیم‌های ایران بوده و این موضوع کار را برای ما کمی مشکل می‌کند.

ممبینی تصریح کرد: با وجود اینکه در برابر تیم قدرتمند سپاهان اصفهان صف آرایی می‌کنیم حریف دست و پا بسته‌ای نبوده و امیدوار به کسب پیروزی در برابر این تیم هستیم.

وی اضافه کرد: بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت در چند بازی اخیر به تناوب بازی کرده و در بازی روز جمعه هم آماده بوده و در صورت صلاحدید سرمربی تیم مشکلی برای بازی ندارم.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور روز جمعه؛ بیستم بهمن ماه در اصفهان و در ورزشگاه فولاد شهر به مصاف سپاهان می‌رود.

انتهای پیام/72009/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول