اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهاجم تیم فوتبال نفت آبادان در گفت‌و‌گو با فارس:

هنوز امیدواریم سقوط نکنیم/ مساوی برای ما به مثابه شکست است

خبرگزاری فارس: مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: 11 مسابقه تا پایان رقابت‌های لیگ برتر باقی مانده که در صورت کسب نتیجه می‌توان به عدم سقوط امیدوار بود.

هنوز امیدواریم سقوط نکنیم/ مساوی برای ما به مثابه شکست است

بهنام برزای امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان اظهار کرد: 11 مسابقه تا پایان رقابت‌های لیگ برتر باقی مانده که در صورت کسب نتیجه در این مسابقات می‌توانیم در لیگ ماندگار بشویم.

وی در همین خصوص اضافه کرد: با وجود اینکه کار سخت شده اما من هنوز هم اعتقاد دارم که صنعت نفت در لیگ می‌ماند و در بدبینانه‌ترین حالت به مسابقه پلی‌آف راه پیدا می‌کند.

مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: باید در این مقطع حساس همه کمک کرده تا فرصت‌های از دست رفته را جبران کرده و در حال حاضر تنها به ماندن تیم در جدول فکر می‌کنیم.

وی از دیدار این هفته تیمش در چارچوب مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور گفت و خاطرنشان کرد: بازی حساسی را پیش رو داشته و مساوی نیز دیگر به سود تیم صنعت نفت نیست.

برزای تصریح کرد: با حمایت هواداران تیم فوتبال صنعت نفت می‌توانیم اولین پیروزی خود در نیم فصل دوم مسابقات را کسب کنیم.

وی با اشاره به آمادگی‌اش برای رویارویی در برابر تیم فوتبال گهر دورود اضافه کرد: در صورتیکه توسط سرمربی تیم به میدان بروم آماده گلزنی در برابر گهر دورود هستم.

مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان افزود: با وجود اینکه دوست دارم در برابر گهر گلزنی کنم ولی در حال حاضر پیروزی و کسب سه امتیاز از گل زدن من مهم‌تر است.

انتهای پیام/2329/ش10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول