اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم نفت آبادان:

سپاهان شخصیت قهرمانی دارد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم نفت آبادان گفت: تیمی می‌تواند قهرمان شود که شخصیت قهرمانی داشته باشد و سپاهان دارای چنین شخصیتی است.

سپاهان شخصیت قهرمانی دارد

علی فیروزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: امیدوارم روند موفقیت‌های سپاهان ادامه داشته باشد تا بتوانیم بازهم شاهد قهرمانی سپاهان باشیم.

وی با اشاره به بازی تیمش برابر سپاهان افزود: هدفمان در آغاز دیدار این بود که بتوانیم سپاهان را در این بازی کنترل کنیم و می‌دانستیم که هرچه از زمان بازی بگذرد سپاهان برای حمله کردن به جلو می‌آید و این فرصت خوبی را برای تیم ما ایجاد می‌کرد.

سرمربی تیم نفت آبادان ادامه داد: ابتدای بازی را خوب بودیم اما هرچه از زمان بازی گذشت پاس‌های اشتباه بازیکنانمان موجب شد میانه میدان را از دست بدهیم و سپاهانی‌ها با فشاری که روی دروازه ما ایجاد کردند به گل رسیدند.

وی تاکید کرد: نیمه دوم بسیار بهتر از سپاهان بازی کردیم و موقعیت‌های بسیاری را روی دروازه این تیم ایجاد کردیم و هیچ تیمی تاکنون نتوانسته این تعداد موقعیت روی دروازه سپاهان ایجاد کند.

فیروزی اضافه کرد: تمام تلاشمان برای حفظ تیم در لیگ است و با بازی خوبی که برابر سپاهان نشان دادیم بازیکنان ما این توانمندی را از خود نشان دادند که می‌توانند این کار را انجام دهند.

وی افزود: 9 بازی دیگر در پیش داریم و هنوز چیزی مشخص نیست و امیدواریم که بتوانیم نفت آبادان را در لیگ حفظ کنیم.

سرمربی تیم نفت آبادان در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی می‌کنید چه تیمی قهرمان لیگ شود تصریح کرد: پیش‌بینی کردن سخت است اما تیمی می‌تواند قهرمان شود که شخصیت تیمی و قهرمانی داشته باشد و به اعتقاد من سپاهان این شخصیت را دارد.

انتهای پیام/63020/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول