اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم بسکتبال نفت آبادان:

پیروزی مقابل ماهان اصفهان را مدیون هواداران هستیم

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم بسکتبال نفت آبادان گفت: برد در مقابل ماهان اصفهان را مدیون هواداران، مردم و مسئولان هستیم.

پیروزی مقابل ماهان اصفهان را مدیون هواداران هستیم

محسن داوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان در خصوص بازی روز گذشته این تیم در مقابل فولاد ماهان سپاهان اظهار کرد: این بازی از حساسیت بالایی برخوردار بود که خوشبختانه توانستیم با حمایت مردم و مسئولان با 32 امتیاز اختلاف بر حریف خود چیره شویم.

وی با بیان اینکه با وحدت و همدلی اعضای تیم توانستیم بر یک تیم قدر به راحتی پیروز شویم، تصریح کرد: باشگاه فولاد ماهان سپاهان یکی از بهترین باشگاه‌های بسکتبال کشور است.

سرپرست تیم بسکتبال صنعت نفت آبادان اضافه کرد: حساسیت بازی روز گذشته به حدی بود که دبیر فدراسیون از نزدیک نظاره‌گر آن بوده و در نهایت هم فدراسیون بسکتبال از این نتیجه بسیار متعجب شد.

وی ضمن قدردانی از حضور هواداران و حمایت مسئولان، این برد را مدیون بازی خوب و همدلی بازیکنان تیمش دانست و گفت: هفته آینده آخرین بازی را با تیم فولاد ماهان سپاهان در آبادان برگزار خواهیم کرد و در صورت کسب نتیجه دلخواه در مرحله بعدی پلی‌آف به مصاف تیم کاله آمل می‌رویم.

داوری خاطرنشان کرد: تیم بسکتبال صنعت نفت آبادان روز گذشته در یک بازی برتر موفق شد میهمان خود تیم فولاد ماهان سپاهان اصفهان را با 32 امتیاز اختلاف و با نتیجه 85 بر 53 شکست دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، تیم بسکتبال صنعت نفت آبادان و فولاد ماهان سپاهان جمعه هفته آینده در آخرین دیدار در آبادان و در سالن 17 شهریور این شهر به مصاف هم خواهند رفت که برنده این دیدار به مصاف کاله آمل برای صعود به لیگ برتر کشور خواهد رفت.

انتهای پیام/72001/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول