اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از بازی با نفت آبادان

زمان آن فرا رسیده کارمان را برای قهرمانی آغاز کنیم

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: زمان آن فرا رسیده تا از بازی برابر نفت آبادان خودمان را به عنوان یکی از مدعیان جدی قهرمانی نشان دهیم.

زمان آن فرا رسیده کارمان را برای قهرمانی آغاز کنیم

رسول خوروش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: آماده دیدار با نفت آبادان در چارچوب هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ هستیم و به جز خلعتبری که در این ‌دیدار محروم است سایر بازیکنانمان را برای این بازی در اختیار داریم.

وی تصریح کرد: تمرینات خود را بدون حضور ملی‌پوشانمان برگزار کردیم و این بازیکنان فردا و اروین بولکو هم از روز جمعه به تمرینات تیم اضافه می‌شوند.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان تأکید کرد: در صورتی‌که ملی‌پوشانمان در اختیار تیم بودند بسیار بهتر بود اما چاره‌ای نیست و باید این شرایط را تحمل کنیم.

وی تصریح کرد: به هیچ عنوان نفت آبادان را دست کم نمی‌گیرند و برای تمام تیم‌ها چه فولاد خوزستان باشد چه نفت احترام قائلیم و با تمام قوا برابر تیم آبادانی به میدان می‌رویم.

خوروش اضافه کرد: زمان آن فرا رسیده تا از بازی برابر نفت آبادان خودمان را به عنوان یکی از مدعیان جدی قهرمانی نشان دهیم و به امید خدا استارت کارمان را از این بازی برای قهرمانی بزنیم.

انتهای پیام/63020/ی10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول