اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم المهدی هرمزگان

باشگاه‌های آلومینیوم و شهرداری ورزش هرمزگان را زنده نگه‌داشته‌اند

خبرگزاری فارس: مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم المهدی هرمزگان گفت: هدف از تشکیل و ادامه حیات باشگاه‌های آلومینیوم المهدی و شهرداری بندرعباس توسعه ورزش، پرورش استعدادها و تزریق روحیه نشاط و شادابی در جامعه این استان است.

باشگاه‌های آلومینیوم و شهرداری ورزش هرمزگان را زنده نگه‌داشته‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از سایت رسمی باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان، حسین جباری‌زاده در جمع مدیر عامل، معاون و سایر همکاران سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس که در باشگاه آلومینیوم حضور یافته بودند، با بیان اینکه تعامل دو باشگاه آلومینیوم و شهرداری می‌تواند به رشد و توسعه بیشتر ورزش در استان هرمزگان کمک کند، اظهار کرد: ورزش یکی از ارکان مهم در حرکت رو به جلو جامعه به سوی تعالی و پیشرفت روزافزون و آبادانی کشور است که بارها در سخنان مقام معظم رهبری به این اصل مهم تأکید شده است.

وی با بیان اینکه استان هرمزگان از حیث وجود استعداد در تمامی رشته‌های ورزشی یکی از استان‌های سرآمد در کشور است، خاطرنشان کرد: وجود تیم‌های متعدد هرمزگانی در مسابقات لیگ‌های کشور در رشته‌های مختلف نشان دهنده این امر است.

جباری‌زاده با تأکید بر استفاده از نیروهای بومی و پرورش آن‌ها در جهت ارتقا نام هرمزگان در میادین ورزش کشوری و بین المللی، بیان کرد: همواره باشگاه‌ها به عنوان بال‌های محرک اداره کل ورزش و جوانان بوده و حتی اکنون می‌توان دو باشگاه آلومینیوم شهرداری را به عنوان متولیان اصلی ورزش در استان دانست.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم المهدی هرمزگان با اشاره به اینکه این باشگاه از زمان تأسیس در رشته‌های مختلف وارد شده و توانسته با بسیاری از مشکلات نام هرمزگان را مطرح کند، اضافه کرد: اکنون توانسته‌ایم پس از سال‌ها انتظار آرزوی دیرینه مردم هرمزگان که حضور در لیگ برتر بود را برآورده سازیم که این امر با درایت و تدابیر مناسب مدیران عالی کارخانه آلومینیوم المهدی در طول سالیان گذشته و فعلی محقق شد.

جباری‌زاده بیان کرد: این جلسه نشان می‌دهد زمینه‌های مناسبی در تعامل و همکاری‌های دو طرفه مابین دو باشگاه بزرگ استان هرمزگان وجود دارد که با استمرار این جلسات می‌تواند از نتایج در گسترش و موفقیت بیشتر هرمزگان در ورزش کشور بهره‌مند بود.

وی با اشاره به اینکه تنها نباید نگاه باشگاه‌های ورزشی به سمت ورزش باشد بلکه باید مقوله فرهنگی به عنوان اولویت نخست نگریسته شود، اذعان کرد: خوشبختانه گرچه هر حرکتی در این راه کوچک است و باید بهای بیشتری به مقوله فرهنگی داده شود اما باشگاه آلومینیوم با تأکید بر توجه به این بخش و تأثیر گرفتن از نام حضرت مهدی موعود (عج)، حرکت‌های مثبتی را انجام داده که امیدوارم در آینده‌ای نزدیک این فعالیت‌ها با همکاری دو طرف توسعه یابد.

در ادامه این جلسه مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس با مثبت دانستن این جلسه، اظهار کرد: اینکه دو باشگاه مطرح فرهنگی ورزشی استان هرمزگان امروز توانستند با نقطه نظرات مشترک به تعامل مناسبی دست یابند می‌تواند نقطه آغازی در متحول کردن ورزش استان باشد.

شهره معظمی گودرزی با تأکید بر پرداختن به مقوله فرهنگی اضافه کرد: امیدوارم به فرهنگ در ورزش و جامعه به خوبی توجه و نگریسته شود تا بسیاری از حواشی و مشکلات فعلی ورزش کاهش یابد و شاهد صحنه‌های جوانمردی و معرفت در گود و وادی ورزش باشیم.

لازم به ذکر است، در پایان این جلسه حاضران به بازدید از بخش‌های مختلف باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم المهدی پرداختند.

انتهای پیام/2310/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول