اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوط تاکید کرد

تبیین روحیه شهادت‌طلبی شهدا در مراکز آموزشی

خبرگزاری فارس: فرماندار شوط گفت: عمدتا در مراکز آموزشی جوانان و نوجوانان مشغول کسب علم هستند و ارائه مطالبی در مورد شهادت‌طلبی و ایثار در کنار علم‌آموزی می‌تواند مؤثر واقع شود.

تبیین روحیه شهادت‌طلبی شهدا در مراکز آموزشی

به گزارش خبرگزاری فارس از شوط اصغر پیام صبح امروز در یادواره 127 شهید شهرستان شوط که در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: یاد شهدا برای ما سبب آرامش می‌شود و دیدار با خانواده شهدا سبب یادآوری رشادت‌های زمان جنگ می‌شود.

وی با اشاره به توطئه دشمنان، تصریح کرد: دشمنان نظام همواره در تلاش برای کمرنگ جلوه دادن رشادت و شهامت شهدا هستند ولی هیچ‌گاه در این زمینه موفق نخواهند شد.

پیام با تاکید بر تداوم راه شهدا افزود: تداوم راه شهدا یکی از موضوعاتی است که باید همواره مورد توجه و تاکید قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در این راستا باید فعالیت‌های خود را از سطح مراکز آموزشی آغاز کنیم، اعلام کرد: عمدتا در مراکز آموزشی جوانان و نوجوانان مشغول کسب علم هستند و ارائه مطالبی در مورد شهادت‌طلبی و ایثار در کنار علم‌آموزی می‌تواند مؤثر واقع شود.

فرماندار شوط با بیان اینکه باید روحیه شهادت‌طلبی و دفاع از کیان اسلامی را به جوانان ارائه دهیم، گفت: در این زمینه الگوهای برتری چون شهدا داریم که با ارائه و معرفی این الگوها می‌توان آن‌ها را در دفاع از کیان اسلامی بیشتر تربیت کرد.

پیام ولایت‌مداری شهدا را رمز ماندگاری نام و یاد شهدا دانست و گفت: امروزه بر تمام مردم مسلمان واجب است تا ولایت‌مدار بوده و در مسیر ولایت گام بردارند.

انتهای پیام/61001/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول