اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه استان قم:

شهدا متعلق به گروه و حزب خاصی نیستند/حمایت از خانواده شهدا یک وظیفه است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی ‌بن ‌ابیطالب(ع) گفت: شهیدان برای حمایت از دین خدا به پاخاستند و به دنبال احیای فرمان‌های خداوند در دنیا هستند بنابر این شهدا متعلق به گروه، حزب و دسته خاصی نیستند.

شهدا متعلق به گروه و حزب خاصی نیستند/حمایت از خانواده شهدا یک وظیفه است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن اکبری در حاشیه مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدای سپاه علی‌‌ بن ‌ابیطالب(ع) با اشاره به اهمیت برگزاری این مراسم گفت: یکی از مهم‌ترین کارهای اساسی که همواره سپاه در مقام اجرای آن است، تجلیل و تکریم از خانواده‌های معظم شهدا است.

وی افزود: امروز تکریم و تجلیل از خانواده‌های شهدا همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند تکریم از ایثار و اخلاق است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی ‌بن ‌ابیطالب(ع) با اشاره به اینکه خدمت به خانواده‌های شهدا به نحوی مبارزه با استکبار و ابرقدرت‌های جهانی محسوب می‌شود ادامه داد: تکریم و قدردانی از خانواده‌ شهدا مبارزه با بدخواهان عالم است.

وی با بیان اینکه جامعه دینی و اسلامی مدیون خون شهدا است، اظهار کرد: امروز اگر جامعه دینی و اسلامی ما نورانی است به برکت خون‌ها، ایثارگری‌های و فداکاری‌های شهدا است.

اکبری بیان کرد: وظیفه هر انسان دل‌سوز و دل‌باخته به این انقلاب این است که نسبت به همسران و مادران خانواده شهدا قدردان باشند.

وی در خصوص وظیفه مردم در قبال این خانواده‌ها گفت: شهدا متعلق به یک خانه و خانواده نیستند، شهدا متعلق به همه دنیا هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم ابراز داشت: شهدا در مقام اعتلای کلمه حق تلاش کردند و از این رو به همه جهان تعلق دارند، کلمه حق مربوط به همه عالم هستی است.

وی ادامه داد: شهدا روزی‌خور رزق پروردگار هستند، آنان مهمانان اصلی خداوند هستند چرا که شهیدان برای حمایت از دین خدا به پاخاستند و آنان به دنبال احیای فرمان‌های خداوند در دنیا هستند بنا بر این شهدا متعلق به گروه، حزب و دسته خاصی نیستند.

انتهای پیام/2258/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول