اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مرحله دوم پلی‌آف لیگ دسته یک والیبال

کاله جوان به پیروزی شیرین مقابل شهدای پیشوا دست یافت

خبرگزاری فارس: در مرحله دوم پلی‌آف لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور کاله جوان مازندران شامگاه امروز چهارشنبه در دیداری خانگی با نتیجه سه بر یک حریف خود تیم والیبال شهدای 15 خرداد پیشوا را شکست داد.

کاله جوان به پیروزی شیرین مقابل شهدای پیشوا دست یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، در مرحله دوم پلی‌آف لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور کاله جوان مازندران شامگاه امروز چهارشنبه در این شهرستان به دیدار تیم والیبال شهدای 15 خرداد پیشوا رفت.

جوانان کاله توانستند با پیروزی قاطع در این دیدار خود را به مرحله بعدی این رقابت‌ها برسانند.

شاگردان جوان و جویای نام حسین کاظمی توانستند در ست‌های اول، دوم و چهارم با امتیاز (25 بر 16)، (25 بر 18) و (25 بر 22) دیدار نسبتا راحتی مقابل شهدای 15 خرداد پیشوا داشته و با این پیروزی پیشوا را از گردونه رقابت‌ها کنار بگذارند.

شهدای پیشوا نیز تنها در ست سوم با امتیاز (25 بر 21) طعم پیروزی را چشید.

از سوی فدراسیون والیبال احمد بندری به عنوان ناظر فدراسیون در این دیدار حضور داشت و امر قضاوت به مهرداد شوشتری و داود نافعی سپرده شد.

با پایان مرحله نخست پلی‌آف لیگ دسته یک والیبال کشور کاله جوان از صعود به جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها بازماند زیرا این تیم در دور دیدار رفت و برگشت مقابل مناطق نفت‌خیز جنوب با نتیجه مشابه سه بر یک متحمل شکست شد تا کار خود را در مرحله دوم پلی‌آف برای تعیین رده‌های پنجم تا هشتم لیگ دسته یک والیبال دنبال کند.

البته برای تعیین تیم‌های رده‌های اول تا چهارم این رقابت‌ها پیروزی در دو بازی از سه بازی شرط صعود به مرحله نیمه نهایی است ولی برای مشخص شدن تیم‌های پنجم تا هفتم در یک بازی تکلیف تیم‌ها مشخص می‌شود.

با انصراف تیم والیبال دلیران دشتی بوشهر از ادامه مسابقات این تیم در رده هشتم لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور جای گرفت و حریف آن بیرگلد ایرانیان به طور مستقیم وارد نبرد برای رده پنجم تا هفتم شد.

در مقابل کاله جوان مازندران نیز با شکست سه بر یک مقابل شهدای 15 خرداد پیشوا برای تعیین تیم‌های پنجم تا هفتم جدول هفته آینده به دیدار بیرگلد ایرانیان می‌رود.

انتهای پیام/86012/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول