اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی باشکوه

یادواره شهدای فرهنگی آبپخش برگزار شد

خبرگزاری فارس: در آیینی یا حضور مسئولان و جمع کثیری از مردم، یادواره شهدای فرهنگی آبپخش برگزار شد.

یادواره شهدای فرهنگی آبپخش برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، بخشدار سعدآباد شامگاه چهارشنبه در آئین یادواره شهدای فرهنگی آبپخش اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی همواره برای فاصله و رخنه بین مردم و نظام کوشیده‌اند و شاهد بوده‌ایم که مردم با بصیرت و هوشیاری آنها را با شکست مواجه کرده‌اند.

غلامرضا وفایی خاطرنشان کرد: بی‌اعتمادی مردم به نظام اسلامی و حضور کم‌رنگ آنها در برنامه‌های ملی از اهدافی است که دشمنان همواره با برنامه‌ریزی‌های وسیع و گسترده در مسیر آن تلاش کرده‌اند و پس از تلاش دشمنان، مردم با حضور پرشور در صحنه، پوزه آنها را به خاک مالیده‌اند.

وفایی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن پیام مهمی برای جهانیان داشت، تصریح کرد: پیام حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن این بود که تا آخر، پای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده‌اند و این نظام را به صاحب اصلی‌ آن، یعنی حضرت صاحب‌الزمان(عج) تحویل خواهند داد.

وی اضافه کرد: وصیت‌نامه‌ شهدا گنجینه‌های ناب معرفتی است که نقشه راه و حرکت برای رسیدن به عزت، افتخار و سربلندی را برای ما ترسیم کرده و در این وصیت‌نامه‌ها طرح حقایق ژرف و عمیق در متون وصیت‌نامه شهدا نشان از اندیشه ژرف و عمیق آن بزرگواران دارد.

این مسئول اذعان داشت: شهدا مقابل آتش دشمن ایستادند و با ایستادگی خود موجب پیروزی حق بر باطل شدند و امروز تمامی آحاد جامعه اسلامی باید از امانت گرانبهایی که دشمنان با فدا کردن جان خویش به ما سپرده‌اند، حراست و پاسبانی کنند.

بخشدار سعدآباد، تأسی از مبانی و مفاهیم اسلامی را رمز پیروزی رزمندگان اسلام در برابر دنیای کفر دانست و عنوان کرد: رزمندگان اسلام با تأسی از مبانی ناب اسلامی و با کم‌ترین تجهیزات و امکانات نظامی در برابر پیشرفته‌ترین و سخت‌ترین سلاح‌های دشمن ایستادگی کردند.

وفایی ابراز داشت: امر به معروف و نهی از منکر از اهداف قیام امام حسین(ع) است و تمامی شهدای اسلام و انقلاب اسلامی به آن توجه داشته‌اند و عمل به این فریضه الهی در تمامی حالات و رفتار شهدا متبلور بود و امروز نیز همه ما وظیفه داریم با حفظ شخصیت افراد در مسیر تحقق این واجب در جامعه گام برداریم.

وی در پایان یادآور شد: شهدا هیچ تعلقی به مادیات دنیوی نداشتند و همین ویژگی شهدا باعث شد که تا آخر بتوانیم مقابل تمامی ابرقدرت‌های شرق و غرب ایستادگی کنیم و دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را مأیوس کنیم.

انتهای پیام/2451/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول