اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز تنگ‌ارم برگزار شد

خبرگزاری فارس: یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز تنگ‌ارم در آیینی با حضور مسئولان برگزار شد.

یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز تنگ‌ارم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، امام جمعه شهر برازجان عصر امروز در این آیین اظهار داشت: ایران اسلامی امروز در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و روز به روز شاهد موفقیت‌های بیشتر نظام اسلامی هستیم.

حجت‌الاسلام حسن مصلح با اشاره به نقش شهدا در موفقیت‌های کشور افزود: امروز ما هر چه داریم از برکت شهدا و ایثار و فداکاری شهداست و به برکت همین شهدای سرافراز این مملکت روز به روز قله صعود را طی کرده و تحریم‌ها را به فرصت تبدیل می‌کند.

امام جمعه برازجان خاطرنشان کرد: ما کجا بودیم و به کجا رسیدیم؛ روزی بود که از ساخت یک سیم خاردار عاجز بودیم ولی حالا روی پای خود ایستاده‌ایم و اکثر وسایل خود را حتی بهتر از بیگانگان می‌سازیم و این سنت لایتغیر الهی است که یاران خدا نصرت می‌یابند و مستضعفین وارثان زمین می‌شوند.

مصلح تصریح کرد: در طول این سه دهه ما آیات و معجزه‌های الهی را زیاد دیده‌ایم که چطور با وجود دشمنی‌های ظالمان موفق و پیروز شده‌ایم.

وی اضافه کرد: کسانی که در راه خدا و دین خدا استقامت ورزیده‌اند، آنها را بشارت می‌دهند به سعادت دنیا و آخرت که این ارزش زیادی دارد.

مصلح گفت: این انقلاب تثبیت شده است، این انقلاب محروم نشده بلکه به کوری چشم دشمن در حال صادر شدن است؛ بیداری اسلامی در دنیا همه از دستاوردهای ملت با بصیرت ماست و می‌رویم که حاکمیت خدا را بر جهان حاکم کنیم و افتخار می‌کنیم که هزینه‌هایی که برای انقلاب کردیم هدر نرفته است.

وی اضافه کرد: گرسنگی می‌کشیم، شهادت را می‌خریم اما تن به ذلت نمی‌دهیم.

امام جمعه شهر برازجان افزود: امروز باید تکریم کنیم از شهدا، شهدایی که خداوند آنان را تکریم کرده و شاهد بر اعمال ما قرار داده است و آنان اسوه و الگوی ما هستند.

رئیس آموزش و پرورش دشتستان نیز در این مراسم ضمن تقدیر از مجریان این یادواره از خانواده شهدا به عنوان سروهای بلند پایداری یاد کرد.

عباسعلی اسدی افزود: خانواده شهدا تربیت یافته‌گان مکتب حسینی هستند چرا که آنها جوان‌هایشان را با دست خودشان روانه میدان کردند و حاضر نشدند کوچکترین نقطه ضعفی از خودشان نشان دهند.

در پایان این یادواره از خانواده شهدا تقدیر به ‌عمل آمد.

انتهای پیام/2451/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول