اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دو بخش آزاد و حرفه‌ای

مسابقات پینت‌بال در کرمان برگزار شد

خبرگزاری فارس: مسابقات پینت‌بال آزاد کرمان در دو بخش آزاد و حرفه‌ای با حضور تیم‌های مختلفی از استان و شهرستان‌های دیگر کشور برگزار شد.

مسابقات پینت‌بال در کرمان برگزار شد

واحد سلطانی مسئول برگزاری مسابقات لیگ پینت‌بال استان کرمان در حاشیه برگزاری مسابقات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: این مسابقات هر ماه و با حضور تیم‌های مختلفی از استان و شهرستان‌های دیگر کشور برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مسابقات در دو بخش آزاد و حرفه‌ای برگزار شد و در مسابقات بخش آزاد شش تیم با تجهیزات حرفه‌ای و اسلحه‌های الکترونیکی که هر ثانیه 12 گلوله شلیک می‌کنند، شرکت داشتند.

سلطانی به مسابقات گروه آزاد اشاره کرد و افزود: در این بخش اغلب شرکت‌کنندگان علاقمندانی هستند که به تازگی پا به عرصه این رشته مهیج گذاشته‌اند به نوعی این شرکت‌کنندگان آماتور هستند و اسلحه‌های آنها مکانیکی و تک‌گلوله است و در این ‌بخش عمده شرکت‌کنندگان خانواده‌ها بودند.

مسئول برگزاری لیگ پینت‌بال استان کرمان به نحوه برگزاری این مسابقات اشاره کرد و گفت: در مسابقات پینت‌بال یک‌سری موانع با شکل و نام‌های خاصی وجود دارند تا بازیکنان در هنگام بازی بتوانند به راحتی به یکدیگر آدرس دهند، این شکل‌ها در دو طرف زمین وجود دارند و برای هر دو تیم به صورت مساوی و قرینه هستند.

سلطانی در زمینه نحوه پیروز شدن یک تیم در این مسابقه بیان داشت: اگر تیمی و یا بازیکنی از هر تیم گلوله‌های رنگی به بدنش اصابت نکرده باشد، برای پیروزی در مسابقه باید زنگی که در زمین تیم حریف وجود دارد را به صدا در آورد تا داور با حضور در آن بخش از زمین تیم پیروز را اعلام کند.

وی به وضعیت رشته پینت‌بال در استان کرمان اشاره کرد و افزود: این رشته در کرمان قدمتی 10 ساله دارد، چندی پیش این باشگاه تعطیل شد، اما با همکاری شرکت هفت‌آشیان هم‌اکنون باشگاه پینت‌بال کرمان در ابتدای اتوبان کرمان به ماهان فعالیت خود را از سر گرفته است.

سلطانی به کسب عنوان سومی تیم کرمان در رقابت‌های کشوری اشاره کرد و افزود: از سال 87 تا به حال هر زمان تیم کرمان در مسابقات پینت‌بال قهرمانی کشور شرکت داشته موفق به کسب یکی از عناوین اول تا چهارمی مسابقات شده و همواره در بین برترین‌ها بوده است.

وی در زمینه هزینه‌های گزاف این رشته گفت: تمام تجهیزات این رشته ورزشی وارداتی هستند، معمولا رشته‌های ورزشی که به تجهیزات نیاز دارند از جمله ورزش‌های پرهزینه محسوب می‌شوند.

سلطانی عنوان کرد: من و سایر علاقمندان به این ورزش، این رشته را دوست داریم و برای برگزاری این مسابقات با تلاش و برنامه‌ریزی خودمان موفق به برگزاری این رقابت‌ها شدیم و در این بین دستگاه و یا نهادی نقشی در برگزاری آن نداشتند.

انتهای پیام/80011/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول