اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره ورزش و جوانان ساری خبر داد

حضور 22 هزار ورزشکار سازمان یافته در ساری

خبرگزاری فارس: معاون اداره ورزش و جوانان ساری از حضور 22 هزار ورزشکار سازمان یافته در ساری خبر داد.

حضور 22 هزار ورزشکار سازمان یافته در ساری

مهدی معافی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: در دهه فجر امسال با حضور معاون استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان، دو سالن ورزشی پینگ‌پنگ تخصصی در قرق و همچنین سالن ورزشی پهنه کلا در ساری افتتاح شد.

وی در ادامه از حضور بیش از 22 هزار ورزشکار زن و مرد سازمان‌یافته در ساری خبر داد و افزود: در رشته‌های مختلف ورزشی ورزشکاران مرکز استان موفق به کسب عنوان‌های مهم بین‌المللی، کشوری و استانی شدند. 

معافی با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی بدنسازی و پرورش اندام قهرمانی کشور در ساری ابراز داشت: در دهه فجر مسابقات فوتسال و تیراندازی کارکنان دولت، جشنواره بومی و محلی و رقابت‌های پینگ‌پنگ قهرمانی جوانان کشور در ساری برگزار شد.

معاون اداره ورزش و جوانان ساری از برگزاری نخستین دوره کلاس علمی ورزشی ویژه مربیان و ورزشکاران در روان‌شناسی و اخلاق‌مداری در ساری خبر داد و افزود: سالن ورزشی 6 هزار نفری و پیست دوچرخه‌سواری ماهفروجک تا پایان سال 92 به بهره‌برداری می‌رسد.

معافی با اشاره به یک متر مربع رسیدن فضای ورزشی در ساری یادآور شد: در آینده نزدیک سالن‌های ورزشی آکند، قرطی کلا، حاج‌کلا و پائین‌کلا و .... در ساری مورد استفاده ورزشکاران مرکز استان قرار می‌گیرد.

وی همچنین از افتتاح سایت نجات غریق در ساری خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر با انتخاب پیمانکار جدید پیست دو و میدانی شهید متقی ساری این پیست به‌زودی با اعتبار خوب افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/86005/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول