اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

127 فضای ورزشی در زنجان احداث شده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان به احداث سالن‌ و اماکن ورزشی متعدد در اقصی نقاط استان زنجان طی هفت سال گذشته اشاره کرد و گفت: طی این مدت 127 مکان ورزشی در سطح استان احداث شده است.

127 فضای ورزشی در زنجان احداث شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ایرج رحمانی ظهر امروز در دهمین جلسه ستاد مبارزه با موادمخدر استان زنجان با اشاره به اجرای 270 برنامه ورزشی در ایام دهه فجر اظهار داشت: برنامه‌های دهه فجر سال‌جاری با حضور 20 هزار نفر اجرا شد.

وی به لزوم ترویج امید در جامعه تاکید کرد و افزود: در مقایسه با قیمت‌های اعلام شده برای موادمخدر از جمله شیشه که 40 هزار تومان برای هر گرم است، استفاده از مکان‌های ورزشی در واقع رایگان محسوب می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان به گزارش ارائه شده در مورد تخصیص بودجه 10 درصدی ارگان‌ها به اجرای سند جامع پیشگیری از اعتیاد اشاره و تصریح کرد: در سال‌جاری اعتبارات فرهنگی ابلاغ نشده است تا ارگان‌ها نسبت به تخصیص آن اقدام کنند.

* تربیت بدنی پیشگام پیشگیری از اعتیاد

وی تاکید کرد: تربیت‌بدنی در واقع یکی از دستگاه‌های عملیاتی پیشگیری از اعتیاد محسوب می‌شود.

رحمانی به وجود قانونی اشاره کرد که بر اساس آن سالن‌های ورزشی باید به بخش خصوصی واگذار شود و افزود: این قانون و در اختیار قرار دادن امکانات ورزشی برای عموم مردم را باید در کنار هم گذاشت و کار انجام داد.

وی به احداث سالن‌ها و اماکن ورزشی متعدد در اقصی نقاط استان زنجان طی هفت سال گذشته اشاره و اضافه کرد: طی این مدت 127 مکان ورزشی در سطح استان احداث و به بهره‌برداری رسیده است.

انتهای پیام/73004/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول